• تاریخ: ۱۳۹۴-۱۰-۰۱
  • شناسه خبر: 245

کمپ های بدون مجوز در زنجان ؟

 پیام ملت – تقی نصیری، دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان زنجان، در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر که در محل استانداری زنجان برگزار شده بود، اظهار کرد: برخی کمپ ها و کمپ بانوان علی رغم تصویب شدن در سال گذشته اما ...

 پیام ملتتقی نصیری، دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان زنجان، در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر که در محل استانداری زنجان برگزار شده بود، اظهار کرد: برخی کمپ ها و کمپ بانوان علی رغم تصویب شدن در سال گذشته اما مراحل صدور مجوز آنها انجام نگرفته است.

به گزارش خبر نگار پیام ملت ، نصیری که در جلسه شورای مواد مخدر سخن می گفت با بیان فعالیت برخی کمپ های بدون مجوز افزود : اگر قبح نداشتن مجوز توسط کمپ های غیر مجاز شکسته شود احتمال اینکه کمپ غیر مجاز مثل قارچ در سطح شهرستان های دیگر ایجاد بشود وجود دارد.

وی افزود: در زنجان ۴۰ سازمان مردم‌نهاد در حوزه مبارزه با موادمخدر فعالیت می‌كنند که تا پایان سال ۵۰ سمن از حمایت‌های مالی بهره‌مند می شوند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان زنجان گفت: اعتیاد به مواد مخدر سالانه ۱۰ هزار میلیارد تومان به کشور خسارات وارد می‌کند که از این مقدار ۴۷ درصد سهم مصرف کننده، ۲۸ درصد سهم جامعه و ۲۴ درصد سهم دولت است.

نصیری با ابراز تاسف از اینکه امروز دانشجویان و دانش آموزان برای رفع خستگی در امتحانات به سمت مواد نیرو زا و مواد مخدر می روند، خاطرنشان کرد: تا پایان برنامه ششم توسعه ۲۵ درصد از معتادان موجود در جامعه باید کاهش پیدا کنند یعنی هر سال باید پنج درصد از تعداد معتادان جامعه کاهش یابد

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست