• تاریخ: ۱۳۹۴-۱۱-۱۴
  • شناسه خبر: 964

حسنلو:سیستم پرداخت فوری مبالغ نیکوکاری و صدقه راه اندازی شد

پیام ملت – معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره)استان زنجان گفت: سیستم آنی پرداخت مبالغ نیکوکاری و صدقه با موبایل در بستر USSD در زنجان راه اندازی شد. رضا حسنلو در گفت و گو با خبرنگار پیام ملت، ا ...

پیام ملت معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره)استان زنجان گفت: سیستم آنی پرداخت مبالغ نیکوکاری و صدقه با موبایل در بستر USSD در زنجان راه اندازی شد.

رضا حسنلو در گفت و گو با خبرنگار پیام ملت، اظهار کرد: کمیته امداد استان زنجان در راستای کمک به مددجویان و بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی فعالیت‌های بسیاری را انجام می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه در این راستا طرح‌های مشارکتی کمیته امداد اجرایی می‌شود،ابراز کرد: شمار طرح‌های مشارکتی کمیته امداد بیش از ۴۵ عنوان است که برگرفته از سنت‌های حسنه اسلامی است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره)استان زنجان با بیان اینکه به همین منظور با هدف کمک به مردم سامانه ارتباطی کمک‌ رسانی نیز ایجاد شده است، گفت: از این پس با راه‌اندازی سیستم آنی پرداخت به صورت موبایلی با شماره گیری #۸۸۷۷۳* نسبت به بهره‌گیری از ظرفیت خیرین اقدام شده است.

حسنلو نحوه پرداخت کمک‌‎های مردمی از این طریق را شماره‌گیری کد مربوط اعلام کرد و گفت: پس از شماره‌گیری گزینه‌های ۱-صدقه، ۲- ایتام ، ۳- جهیزیه، ۴-درمان، ۵- مسکن، ۶- اشتغال و ۷-عضو افتخاری نمایش داده می‌شود که با انتخاب هر یک از این گزینه‌ها، در مرحله بعدی کد استان زنجان که ۲۴ است، وارد شده و در مرحله پس از آن با وارد کردن اطلاعات کارت نسبت به واریز کمک به نفع مددجویان استان اقدام می‌شود.

وی با اشاره به اهداف راه‌اندازی این سامانه بیان کرد: کاهش هزینه‌های کمیته امداد و مردم، جلوگیری از استهلاک پول ملی و جلوگیری از دستبرد افراد سودجو از اهداف راه‌‎اندازی آنی پرداخت است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره)استان زنجان با اشاره به اینکه این روش پرداخت به وسیله موبایل شخصی و کارت‌های بانکی عضو شتاب و رمز دوم کارت انجام می‌شود، بیان کرد: هم‌استانی‌ها برای کمک به مددجویان کمیته امداد و ارائه نظرات و پیشنهادات خود در این زمینه می‌توانند با سامانه ۳۰۰۰۹۹۰۰۰۶ ارتباط بگیرند.

وی خاظر نشان کرد: در حال حاضر این سرویس بر روی سیم کارتهای (دائمی و اعتباری) همراه اول و ایرانسل فعال است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست