• تاریخ: ۱۳۹۴-۱۲-۰۴
  • شناسه خبر: 1278

جمع آوری ۲ میلیارد ریال صدقه در شهرستان طارم‎

پیام ملت – عمران صفری گفت: به منظور یاری رساندن به اقشار محروم جامعه و هدایت انگیزه کمک های مردمی، در قالب فروض و توصیه‌های دین مبین اسلام و در راستای رفع محرومیت طرح صدقات اجرایی می شود. مدیر کمیته امداد امام خمین ...

پیام ملت عمران صفری گفت: به منظور یاری رساندن به اقشار محروم جامعه و هدایت انگیزه کمک های مردمی، در قالب فروض و توصیه‌های دین مبین اسلام و در راستای رفع محرومیت طرح صدقات اجرایی می شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) طارم در گفت و گو با خبرنگار پیام ملت اظهار کرد: در حال حاضر ۳۰۲ صندوق بزرگ، ۱۳۰ صندوق متوسط و ۹ هزار و ۵۶۳ صندوق کوچک در طارم وجود دارد.

وی تصریح کرد: تا پایان دی ماه امسال ۲ میلیارد و ۶۵ میلیون ریال کمک مردمی در قالب صدقات جمع آوری شده است.

صفری عنوان کرد: تامین زندگی محرومان، مستمندان و درماندگان از طرق صحیح و متناسب با نیاز آنان‌، از قبیل اعطای سرمایه کار، اعطای جهیزیه، تأمین مسکن، ایجاد زمینه اشتغال و کار یا پرداخت مستمری ماهیانه از جمله خدماتی است که با جمع آوری صدقات به مددجویان ارائه می شود.

اعزام ۱۰۳ مدد جوی طارمی به اردوهای مختلف طی سال جاری

وی خاطر نشان کرد: برگزاری اردوهای مدد جویی یکی از راهکارهای کمیته امداد در راستای افزایش نشاط و شادابی مددجویان است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان طارم با اشاره به اینکه سالانه اردوهای مختلف مدد جویی توسط کمیته امداد برگزار می‌ شود، گفت: اردوها به صورت درون استانی و برون استانی برگزار می‌ شود.

وی با اشاره به اینکه اردوهای مدد جویی کمیته امداد طارم برای ۱۰۳ نفر برگزار شده است، گفت: این اردوها شامل اردوهای زیارتی و سیاحتی بوده است.

صفری ابراز کرد: به منظور ترویج موضوعات فرهنگی و همچنین تعمیق باورهای دینی در طول برگزاری اردوهای مدد جویی برنامه های فرهنگی نیز برای مددجویان اجرا می ‌شود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست