• تاریخ: ۱۳۹۴-۱۲-۱۳
  • شناسه خبر: 1324

استاندار زنجان به عنوان نایب رئیس بنیاد فرهنگ، هنر و ادب آذربایجان انتخاب شد

پیام ملت – مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: در آخرین جلسه هیات امنای بنیاد فرهنگ، هنر و ادب آذربایجان، جمشید انصاری استاندار زنجان به عنوان نایب رئیس این بنیاد انتخاب شد. ناصر مقدم در گفت و گو با خبرنگا ...

پیام ملت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: در آخرین جلسه هیات امنای بنیاد فرهنگ، هنر و ادب آذربایجان، جمشید انصاری استاندار زنجان به عنوان نایب رئیس این بنیاد انتخاب شد.

ناصر مقدم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آخرین جلسه هیات امنای بنیاد فرهنگ، هنر و ادب آذربایجان به ریاست وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سه مصوبه داشت.
وی یادآورشد: در یکی از این مصوبات جمشید انصاری استاندار زنجان به عنوان نایب رئیس، علی اکبر صفی پور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی به عنوان دبیر بنیاد و اعضای اصلی و علی البدل و بازرسان اصلی و علی البدل هیات مدیره بنیاد نیز انتخاب شدند.
مقدم اظهار کرد: این جلسه به ریاست دکتر علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور استانداران چهار استان زنجان، اردبیل، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این چهار استان و چهار نفر از صاحب نظران علمی و فرهنگی از آنها برگزار شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: اعضای اصلی هیات امنای این بنیاد را عباس قدیری قیداری، رجب ایزدی و عباس خورشیدی تشکیل می دهند.
وی خاطرنشان کرد: اکبر تقی زاده و علی نواداد به عنوان اعضای علی البدل هیات مدیره انتخاب شدند.
مقدم ادامه داد: در این جلسه هوشنگ عطاپور به عنوان بازرس اصلی و محمود رنجبر به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: دفتر مرکزی بنیاد فرهنگ، هنر و ادب آذربایجان در تبریز مستقر خواهد شد.
وی افزود: پس از تعطیلات عید نوروز دفاتر استانی این بنیاد نیز به ریاست استانداران و دبیری مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آنها راه اندازی می شود.
پیش از این استاندار زنجان خبر راه اندازی دفتر استانی بنیاد فرهنگ، هنر و ادب آذربایجان را در سطح چهار استان آذری نشین داده بود.
بنیاد فرهنگ، هنر و ادب آذربایجان در جریان سفر رئیس جمهوری به تبریز و مطابق با اظهارات مسئولان در پاسخ به درخواست تاسیس فرهنگستان زبان و ادب ترکی از سوی جامعه آذربایجان افتتاح شد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست