• تاریخ: ۱۳۹۴-۱۲-۲۶
  • شناسه خبر: 1394

تفاهم نامه همکاری میان زنجان و چلیابینسک روسیه امضا شد

پیام ملت – تفاهم نامه همکاری های تجاری، اقتصادی علمی فنی و فرهنگی مابین زنجان و استان چلیابینسک فدراسیون روسیه امضا شد. این تفاهم نامه طبق موافقت نامه همکاری های تجاری، اقتصادی میان دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت ...

پیام ملت تفاهم نامه همکاری های تجاری، اقتصادی علمی فنی و فرهنگی مابین زنجان و استان چلیابینسک فدراسیون روسیه امضا شد.

این تفاهم نامه طبق موافقت نامه همکاری های تجاری، اقتصادی میان دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت فدراسیون روسیه، در تاریخ ۱۴ آوریل ۱۹۴۷، با احتساب علاقه متقابل طرفین به تعمیق و گسترش همکاری های دو جانبه با صنعت متقابل به منظور استفاده موثر از پتانسیل های اقتصادی موجود و ایجاد شرایط مطلوب برای تعمیق روابط تجاری، بین نهادهای اقتصادی ثبت شده در محدوده استان زنجان و استان چلیابینسک فدراسیون روسیه که منبعد نهادهای اقتصادی نامیده می شوند، با اطمینان از اینکه همکاری مابین طرفین فرصت های مالی، فکری و فرهنگی بر پایه شراکت با حقوق برابر و منفعت متقابل فراهم می آورد، امضا شد.82004224-70595165

طرفین باهدف توسعه تعاملات تجاری و اقتصادی، علمی و فرهنگی برپایه شراکت با حقوق برابر و اعتماد و منفعت متقابل جهت ایجاد، توسعه و گسترش روابط دو جانبه صنعتی، کشاورزی، حمل و نقل تجارت، مهاجرت نیروی کار، علوم و فنون، فرهنگ گردشگری، ورزش آموزش و سلامت مساعدت می کنند.

اعتبار این تفاهم نامه پنج سال است و هر دو استان بر اساس آن، متقبل شده اند که همکاری های لازم را برای توسعه روابط تجاری، علمی، صنعتی و فرهنگی داشته باشند.

این تفاهم نامه علاوه بر امضای استانداران دو منطقه، به امضای رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان و اورال جنوبی فدراسیون روسیه رسید.

منبع: ایرنا

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست