• تاریخ: ۱۳۹۵-۰۳-۰۱
  • شناسه خبر: 1758

علی وقفچی : گرایش مجلس دهم به سمت اعتدال است

پیام ملت – منتخب مردم زنجان و طارم در مجلس دهم با بیان اینکه در انتخاب رئیس مجلس نباید به دنبال یارگیری‌های حزبی باشیم، گفت: باید با دید جدیدی به مجلس نگاه کرد.  علی وقفچی با اشاره به لزوم محور قرار دادن دغدغه‌های ...

پیام ملت منتخب مردم زنجان و طارم در مجلس دهم با بیان اینکه در انتخاب رئیس مجلس نباید به دنبال یارگیری‌های حزبی باشیم، گفت: باید با دید جدیدی به مجلس نگاه کرد.

 علی وقفچی با اشاره به لزوم محور قرار دادن دغدغه‌های مردمی در مجلس دهم اظهار کرد: باید با نگاه جدیدی به مجلس نگریست و نباید در کرسی ریاست مجلس دهم به یک یا دو شخص تکیه نکرد.

وی با بیان اینکه مجلس دهم قاعدتاً به سمت اعتدال پیش می‌رود، گفت: در دوره دهم مجلس شورای اسلامی دیگر احزاب کارایی ندارند چرا که این حزب‌ها از عملکردهای خود هیچ تعریف کارنامه‌ای ندارند.

منتخب مردم زنجان و طارم در مجلس دهم با تکیه بر نظر شخصی خود مبنی بر گرایش حداکثری مردم به سمت اعتدال خاطرنشان کرد: در مجلس دهم اعتدال جایگاه ویژه‌ای دارد و می‌توان گفت که این مجلس بر مبنای اعتدال بنا نهاده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر رایزنی‌های لازم برای انتخاب رئیس مجلس دهم در حال انجام است، گفت: احزاب به‌جای ارائه برنامه و فکر به دنبال یارگیری در مجلس هستند که درمجموع این امر به‌هیچ‌عنوان کار شایسته‌ای نیست.

وقفچی بیان کرد: در انتخاب رئیس مجلس به‌جای توجه به توانایی‌ها و قابلیت‌های فرد منتخب در اجرای طرح‌ها و برنامه‌ها، برای برطرف کردن مسائل و مشکلات مردمی به یارگیری حزبی دچار شده‌ایم.

وی رسیدگی به مشکلات و دغدغه‌های مردمی را از اولویت برنامه‌های خود دانست و گفت: تا زمانی که در ابعاد مختلف جامعه بی‌عدالتی وجود دارد نمی‌توان شاهد پیشرفت و توسعه امور شد.

منتخب مردم زنجان و طارم در مجلس دهم بیان کرد: باید آسایش، بیت‌المال، امکانات رفاهی، ورزشی و … به عدالت در بین آحاد مردم تقسیم شود.

وی با اشاره به تقسیم‌بندی برنامه‌ها در دو بخش استانی و ملی تصریح کرد: با همراهی و مشارکت نمایندگان استان زنجان در تلاش هستیم مسائل و مشکلات سراسر استان، با رویکرد مشارکتی و تعامل شایسته پیگیری شود.

منبع : فارس

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست