• تاریخ: ۱۳۹۵-۰۸-۰۹
  • شناسه خبر: 2283

افزایش ۱۵ درصدی کشفیات مواد مخدر نسبت به سال گذشته

پیام ملت– فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت:با تلاش همکاران و دستگاه های قضایی کشفیات مواد مخدر امسال نسبت به سال کذشته بیش از ۱۵ درصد افزایش داشته است. سردار اشتری، در جمع خبرنگاران زنجانی، با اشاره به ...

پیام ملت فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت:با تلاش همکاران و دستگاه های قضایی کشفیات مواد مخدر امسال نسبت به سال کذشته بیش از ۱۵ درصد افزایش داشته است.androidonlinenewsimage-aspx

سردار اشتری، در جمع خبرنگاران زنجانی، با اشاره به اینکه ۷۰ درصد کشفیات مربوط به مناطق شرقی بوده اظهار داشت: این میزان کشفیات در این شهرها نشان ازدقت همکاران  نیروی انتظامی واقع در مناطق مرزی داردکه ماموریت خود را با آمادگی انجام میدهند.

وی، با تاکید بر به روز رسانی تجهیزات  نیروی پلیس ادامه داد:نیروی انتظامی نیازمندی های خود را به مسئولین مربوطه اعلام کرده و به محض تامین اعتبارات ،تجهیزات به روز رسانی خواهد شد.

سردار اشتری در خصوص انسداد مرزها تصریح کرد :به میزانی که اعتبارات لازم در اختیار نیروی انتظامی قرار بگیرد،انسداد مرزها کامل تر خواهد شد.

فرمانده ناجا،ادادمه داد: با همت وزارت کشور و مسئولین و پیگیری هایی که از طریق نیروی انتظامی شده است امیدواریم اعتبارات موردنظر در چند ماه آینده در اختیار ما قرار گیرد ،تابتوانیم انسداد مرزها را از طریق وسایل فیزیکی و الکترونیکی تقویت کنیم.

وی از برپایی قرارگاه اربعین خبر داد و یاد آور شد:نیروی انتظامی از چند ماه گذشته قرارگاه اربعین را راه اندازی کرده و اقدامات اولیه صورت گرفته است و تمامی استان ها آماده بدرقه زائرین محترم می باشند، به طوری که هم اکنون ،در سه مرز زمینی مهران،شلمچه و چزابه آماده خدمت به زائرین هستیم

فرمانده ناجا،با تاکید بر استفاده از وسایل نقلیه عمومی عنوان کرد:توصیه ما بر اینست که کسانی که تا مرز می آیند بجای استفاده از وسایل نقلیه شخصی از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

وی،  به آماده سازی گذرنامه ها برای اربعین حسینی اشاره کرد وگفت: گذرنامه ها باید تاریخ انقضا حداقل ۶ ماه داشته باشند و ویزا را اخذ و در سامانه سماح ثبت نام کنندو با امادگی لازم و رعایت تمام قوانین و مقررات در مرزحاضر شوند.

سردار اشتری به زائرین اربعین حینی توصیه هایی کرد و افزود: زائرین سفرخود را یک هفته قبل ازاربعین شروع و به روزهای پایانی که منتهی به روزاربعین حسینی است نگذارند،زیرا در روز اربعین ،شاهد حجم ترافیک بسیار سنگین خواهیم بود.

فرمانده ناجا، خاطر نشان ساخت:طبق فتوای مراجع تقلید زائرین میتوانند مراسمات خود را از چند روز قبل و بعد اربعین داشته باشند و برگشت خود را مدیریت بکنند.

وی به همکاری پلیس ۳۲ کشور در برگزاری نمایشگاه ایپاس اشاره کرد و افزود: پلیس جمهوری اسلامی ایران با بسیاری از کشورها تعامل و همکاری دارد و  این امر نشانگر اعتمادی است که مردم مانسبت به همکاران پلیس ما دارند.

سردار اشتری یاد آور شد:  نیروی انتظامی ایرا ن  ،موقعیت مناسبی در بین سایر کشورها دارد ،اظهار داشت: پلیس اسلامی جایگاه خوبی را در منطقه و فرا منطقه داراست به طوری که توانسته است با بیش از ۴۰ کشور تعامل و همکاری  لازم را داشته باشد.

انتهای خبر/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست