• تاریخ: ۱۳۹۵-۰۸-۱۳
  • شناسه خبر: 2335

شاخص های توسعه شهر زنجان وضعیت خوبی ندارند

پیام ملت–فرماندارزنجان گفت:شاخص های توسعه شهر زنجان نسبت به مراکز دیگر از وضعیت مطلوبی برخوردار نیست. رسول بیات در شورای اداری شهرستان زنجان که با حضور مدیران و روسای ادارات برگزار شد،افزود:متاسفانه شاهد کم توسعه ی ...

پیام ملتفرماندارزنجان گفت:شاخص های توسعه شهر زنجان نسبت به مراکز دیگر از وضعیت مطلوبی برخوردار نیست.

رسول بیات در شورای اداری شهرستان زنجان که با حضور مدیران و روسای ادارات برگزار شد،افزود:متاسفانه شاهد کم توسعه یافتگی و مشکلات عدیده ای در سطح روستاهای شهر می باشیم که این مسئله در شان استان زنجان نیست.

وی تسریع پروژه های استانی را مهم دانست و ادامه داد:اجرای پروژه سیدالشهدا باید با هزینه بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان به اتمام 5244638_899میرسید که متاسفانه تا کنون بیش از ۴۲ میلیارد تومان برای اجرای این پروژه هزینه شده که در واقع بی دلیل بیش از ۳۰ میلیارد تومان از حق مردم هدررفته است.

فرماندار زنجان یاد آور شد:تنها،اجرای یک پروژه مهم نمی باشد ،بلکه بایستی روند اجرایی پروژه ها در سطح شهر به درستی اداره و مدیریت شود و زمان پایان پروژه ها نیز مشخص گردد.

بیات با تاکید بر اینکه در صورت عدم مدیریت در اجرای صحیح پروژه ها نباید به هیچ عنوان پروژه ها را شروع کرد ابراز داشت:اجرای پروژه ها باید در زمان بندی مشخص صورت گیرد تا پس از مدتی شاهد هزینه های گزاف نباشیم.

وی اظهار داشت:هیچ دستگاه اجرایی نباید مانع از اجرای پروژه ها درسطح استان شود،بلکه باید با تعامل و همکاری بین دستگاه ها و سازمان های ذی ربط نسبت به تسریع پروژه ها اقدام کرد.

فرماندار زنجان گفت:شهرداری و شورای اسلامی شهر زنجان در تدوین برنامه پنجم توسعه،برنامه ریزی های خاصی نموده است که در این راستا باید هم دستگاه های اجرایی تعامل ویژه ای داشته باشند.

بیات،تکریم مدیران دستگاه های اجرایی و سازمان ها را مهم و ضروری دانست و افزود:علاوه بر تکریم ارباب رجوع در دستگاه های اجرایی ،بایستی به تکریم مدیران نیز توجه خاصی نماییم زیرا رعایت و حفظ شان جایگاه مدیران نیز اهمیت دارد.

وی یاد آور شد:هدف ما،تغییر مدیریت نیست بلکه تثبیت مدیریت است و در واقع باید با تعامل و همکاری نوع مدیریت تغییر پیدا کند.

بیات خاطرنشان ساخت:مدیران دستگاه های اجرایی باید به حوزه روابط عمومی ها توجه ویژه ای داشته باشند زیرا این حوزه پل ارتباطی مسئولین با مردم است.

فرماندار زنجان با تاکید بر اینکه مسئولین دستگاه های اجرایی باید با رسانه ها و اصحاب مطبوعات ارتباط مستقیم و مداومی داشته باشند افزود:مسئولین باید در قبال مسئولیت ها و اختیاراتی که دارند عملکردهای سازمان های ذی ربط را ارائه دهند تا شاهد فعالیت های آنان در فضای عمومی باشیم.

وی، با بیان اینکه باید اقتدار مدیریت شهرستان ها حفظ شود ادامه داد:از کلیه مدیران و مسئولین انتظار میرود که بازدیدهای مکرر را به شهرستان ها داشته باشند و نظارت لازم را به عمل آورند تا از نزدیک شاهد مشکلات آنان شوند.

بیات هدف از تشکیل جلسات شورای اداری را تدوین سیاست های کلی و عمومی کشور و استان دانست و گفت:این جلسات محل همفکری و تعامل دستگاه های اجرایی در جهت خدمت رسانی به مردم میباشد که مدیران باید با بیان گزارشات و خدمات در حوزه خود عملکردشان را ارائه دهند.

وی به ذخیره سازی سوخت زمستانی در سطح مدارس و روستاها اشاره کرد و اظهار داشت:در حال حاضر گاز رسانی به برخی از روستاها صورت گرفته اما متاسفانه بنا به دلایلی از نعمت گاز برخوردار نیستند و شرکت گاز مانع از ارسال نفت به این مناطق میشود.

فرماندارزنجان در پایان تاکید کرد : شرکت گاز موظف است تحت هر شرایطی خدمات ویژه ای به این مناطق ارائه دهد.

انتهای خبر/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست