• تاریخ: ۱۳۹۵-۰۸-۲۵
  • شناسه خبر: 2549

زنجان میزبان پیکر ۵ شهید گمنام می‌شود

پیام ملت–فرمانده سپاه زنجان گفت: پیکر مطهر پنج شهید گمنام روز شنبه ۲۹ آبان ماه وارد استان زنجان و روز اربعین در سه شهر به خاک سپرده می‌شود. ابوالفضل طهماسبی در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان زنجان  اظهار داشت: شهرس ...

پیام ملتفرمانده سپاه زنجان گفت: پیکر مطهر پنج شهید گمنام روز شنبه ۲۹ آبان ماه وارد استان زنجان و روز اربعین درimg18123929 سه شهر به خاک سپرده می‌شود.

ابوالفضل طهماسبی در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان زنجان  اظهار داشت: شهرستان زنجان در روز شنبه ۲۹ آبان ماه شاهد حضور پیکرهای مطهر پنج شهید گمنام دوران دفاع مقدس است.

وی افزود: پس از مراسم استقبال ساعت ۱۶ در سبزه میدان ،نماز توسط امام جمعه زنجان اقامه و پیکرهای مطهر به سمت مزار شهدای پایین تشییع می‌شود.

فرمانده سپاه زنجان با بیان اینکه پیکر شهدا در روز اربعین به خاک سپرده می‌شود و یک شهید نیز در یکی از پادگان‌های زنجان در آغوش خاک آرام می‌گیرد.یاد آور شد:

دو پیکر این عزیزان به شهر نیک‌پی و دو پیکر به شهر ارمغانخانه اعزام می‌شود و مساجد این دو شهر مراسم شب وداع را برگزار می‌کنند.

طهماسبی به ترویج گفتمان انقلابی‌گری با محوریت اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و ادامه داد:بیش از ۳۰۰ برنامه برای هفته بسیج پیش‌بینی شده که برگزاری جشنواره‌های علمی در دانشگاهها و همایش‌هایی برای قشر بسیج طلاب و حوزه علمیه از مهمترین آنها است.

وی به برگزاری همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی و مراسم عطر افشانی مزار شهدادر هفته بسیج اشاره کرد و خاطر نشان ساخت :دیدار با خانواده شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم نیز در لیست برنامه‌ها قرار دارد.

انتهای خبر/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست