• تاریخ: ۱۳۹۵-۰۸-۲۹
  • شناسه خبر: 2599

برگزاری مسابقه “جایزه خبر اربعین “از سوی شهرداری

پیام ملت–معاونت فرهنگی ،اجتماعی شهرداری زنجان برای خبرنگارانی که اقدام به تولید خبر و گزارش از برنامه های برگزار شده در روز اربعین شده اند ،مسابقه ای  را با موضوع” جایزه خبر اربعین” برگزار می کند. خبرنگ ...

پیام ملتمعاونت فر327301هنگی ،اجتماعی شهرداری زنجان برای خبرنگارانی که اقدام به تولید خبر و گزارش از برنامه های برگزار شده در روز اربعین شده اند ،مسابقه ای  را با موضوع” جایزه خبر اربعین” برگزار می کند.

خبرنگاران زنجانی می توانند آثار و تولیدات منتشر شده خود را در قالب خبر و گزارش به دبیرخانه این برنامه به معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری (کارخانه کبریت سابق )ارسال نمایند.

محورهای شرکت در این جایزه خبری   شامل سومین چهلواره نقش شعور و برنامه های مجموعه فرهنگی تاریخی معاونت فرهنگی شهرداری از ساعت ۸ تا تا ۲۰ روز اربعین ،نمایش ردای سرخ خورشید در سالن هلال ۲۸ تا ۳۰ آبان ساعت ۱۶ ،نمایش آه سوزان کربلا در فرهنگسرای امام خمینی (ره)از ۳۰ آبان تا ۶ آذر ماه ساعت   ۳۰  :۱۸می باشد.

پویش مردمی دانشجویی پاکسازی محدوده حرکت دسته حسینه اعظم در اربعین ،پس از برگزاری مراسم ،اختتامیه سوگواره راویان کربلا ۷ آذر در فرهنگسرای زندگی پارک بانوان از دیگر محور های شرکت در این برنامه است.

گفتنی  است به بهترین تولیدات خبری علاوه بر لوح تقدیر ،جوایزی اهدا خواهد شد.

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست