• تاریخ: ۱۳۹۵-۰۸-۲۹
  • شناسه خبر: 2602

دفاع از حرم حضرت زینب (س) دفاع از اسلام ناب محمدی(ص) است

پیام ملت–مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت:دفاع از حرم حضرت زینب (س) دفاع از اسلام ناب محمدی(ص)  و ترویج فرهنگ اسلامی است. مرتضی صفری در مراسم یادبود شهید مدافع حرم رسانه ملی، شهید محسن خزایی با حضور فرماندهان سپاه ...

13930815000123_photoa

پیام ملتمدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت:دفاع از حرم حضرت زینب (س) دفاع از اسلام ناب محمدی(ص)  و ترویج فرهنگ اسلامی است.

مرتضی صفری در مراسم یادبود شهید مدافع حرم رسانه ملی، شهید محسن خزایی با حضور فرماندهان سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان و همکاران مرکز برگزار شد.یاد آور شد: در تداوم نهضت سرخ عاشورا و در حالی که حکومت سفاک وقت درصدد مسکوت ماندن حماسه عظیم عاشورا بود، خطبه های کوبنده و افشاگری تکان دهنده حضرت زینب کبری(س) پرده از چهره تزویر و ریاکاری برداشت و پیام نهضت کربلا را عالمگیر و جهانی کرد.

وی ،دفاع از حرم این بانوی بزرگ را دفاع از موجودیت اسلام ناب محمدی(ص) دانست و افزود:همانطور که خطر تحریف و به بیراهه کشاندن دین در سال۶۱هجری و چند سال پس از رحلت پیامبر اسلام با اهداء خون حضرت اباعبدالله(ع) برطرف شد امروز هم خط تمایز اسلام سکولار با اسلام کفرستیز و ضد استعماری در جبهه هایی است که مدافعان گمنام و بی ادعای حرم در کشورهای عراق و سوریه در حال مجاهدت هستند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان ضمن ادای احترام به ارواح طیبه شهدای مدافع حرم و شهید راه اطلاع رسانی در سوریه ادامه داد:درگزارش های ارسالی شهید محسن خزایی از مناطق جنگی سوریه، اخلاص و ایمان این مجاهد الی الله کاملا مشهود بود و عشق و علاقه وی به حریم اهل بیت عصمت و طهارت در کلام نافذ و بی ریای او قلب های عاشقان را جذب می کرد.

صفری با اشاره به اتمام ماموریت شهید خزایی قبل از شهادت او اظهار داشت:این مرد بزرگ چشم بر تمام دلبستگی های دنیوی بست و با اصرار تمام پس از اتمام دوره ماموریت، رسالت مقدس اطلاع رسانی را تداوم بخشید تا در نهایت در جوار بارگاه ملکوتی حضرت زینب (س) به همکاران و همرزمان شهیدش ملحق شد.

وی اعلام آمادگی تعداد زیادی از همکاران رسانه ملی را در جهت ادامه راه این شهید بزرگوار نمونه بارزی از روحیه مجاهدت و ایثارگری کارکنان مومن و متعهد سازمان صداوسیما دانست و اتصریح کرد : همانطور که ریاست رسانه ملی در مراسم بزرگداشت شهید خزایی عنوان کرد همه کارکنان سازمان باید روحیه ایثارگری و ایمان این شهید را الگوی کار و تلاششان به عنوان یک کارمند طراز رسانه ملی قرار دهند.

انتهای خبر/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست