• تاریخ: ۱۳۹۵-۰۹-۰۴
  • شناسه خبر: 2680

نواهای آسمانی در ایران با نام خاندان مؤذن‌زاده قرین است

پیام ملت– استاندار زنجان در پیامی درگذشت استاد موذن زاده اردبیلی را تسلیت گفت و افزود: نواهای آسمانی در ایران با نام خاندان مؤذن‌زاده قرین است. به نقل از استانداری زنجان، استاندار زنجان در پیامی به مناسبت درگذشت اس ...

پیام ملتاستاندار زنجان در پیامی درگذشت استاد موذن زاده اردبیلی را تسلیت گفت و افزود: نواهای آسمانی در ایران با نام873355_682 خاندان مؤذن‌زاده قرین است.

به نقل از استانداری زنجان، استاندار زنجان در پیامی به مناسبت درگذشت استاد سلیم مؤذن‌زاده اردبیلی، نواهای آسمانی در ایران را با نام خاندان مؤذن‌زاده قرین دانست و این فقدان را به ایرانیان و به ویژه آذری‌زبانان کشور تسلیت گفت.

امیری گفت: سالهاست که هنر دینی و نواهای آسمانی در ایران اسلامی با نام خاندان بزرگ مؤذن زاده قرین است و اذان آسمانی مرحوم استاد رحیم و مرثیه های حزن انگیز و حماسه ساز استاد بزرگ سلیم مؤذن‌زاده از آن جمله‌اند که در اذهان تک‌تک ایرانیان به ثبت رسیده است و به عنوان میراث معنوی برای همیشه در تاریخ سراسر افتخار ملت ایران باقی خواهد ماند.

در پایان این این پیام آمده، با نهایت تاسف و تاثر، وفات عاشق و خادم بارگاه حضرت اباعبدالله الحسین جناب استاد سلیم مؤذن‌زاده را به تمامی هموطنان بزرگوار، بالاخص به آذری‌زبانان عزیز و خانواده‌ بزرگ مؤذن زاده تسلیت و تعزیت می گویم.

 

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست