• تاریخ: ۱۳۹۵-۰۹-۰۵
  • شناسه خبر: 2701

بسیج نماد بارز مردم سالاری دینی است

پیام ملّت – نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات در ایران تنها بخش کوچکی از مردم سالاری دینی است درحالی که بسیج نماد بارز مردم سالاری کامل است. به گزارش ایرنا، محمد عزیزی در سخنان ...

پیام ملّت نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات در ایران تنها بخش کوچکی از مردم سالاری دینی است درحالی که بسیج نماد بارز مردم سالاری کامل است.

به گزارش ایرنا، محمد عزیزی در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه ابهر با تبریک روز بسیج مستضعفین، اظهار کرد: بسیج به الگویی برای دیگر کشورها تبدیل شده است ولی هنوز هیچ کشوری موفق نشده است به طور کامل از تفکر بسیج در ایران الگو برداری کند.Image result for ‫محمد عزیزی نماینده ابهر‬‎
وی از تفکر بسیجی به عنوان ریل گذاری مسیر حرکت انقلاب یاد کرد و افزود: ایجاد هم افزایی در بسیج با جلب مشارکت همه اقشار جامعه مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است.
نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس تصریح کرد: بسیج این توانایی را دارد که در عرصه های مختلف پر قدرت و پر توان ظاهر شود از این رو بسیج باید به عنوان بازوی اصلی نظام نقش آفرینی کند و انقلاب را به حرکت درآورد.
وی یادآور شد: تفکر بسیجی در ایران انقلابی است، نه جناحی و تفکر جناحی فقط در عرصه انتخابات وجود دارد از گذشته بسیاری با این تصور که بسیج نیروی نظامی است، قصد داشتند بسیج را به انحراف بکشانند و حال برای همه ثابت شده که بسیج فقط نیروی نظامی نیست.
عزیزی ابراز کرد: همه مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی باید به خاطر مردمی که در مواقع لازم بسیجی وار در صحنه حاضر شده اند همواره شکر گذار خداوند باشند.
وی با اشاره به تمدید تحریم ها علیه ایران توسط آمریکا بیان کرد: ایران همیشه بهترین بازار مصرف برای کالاهای آمریکایی بوده و حال برای اینکه ما در ایران بازار مصرف کالاهای آمریکایی نباشیم در مجلس طرح ممنوعیت خرید کالای آمریکایی را مورد بررسی قرار دادیم.
نماینده مردم ابهر و خرمدره با اشاره به وجود محدودیت های بودجه در دولت خاطرنشان کرد: با وجود این محدودیت ها سعی بر این است پروژه های مهم و ضروری شهرستان تا پایان سال به بهره برداری برسند.
فرمانده سپاه ناحیه ابهر نیز با اشاره به حضور بسیجیان در مراسم تجمع بسیجیان و مدافعان حرم در مصلی، افزود: تاریخ انقلاب اسلامی اسلامی به روشنی حضور بسیجیان در تمام عرصه ها را گواهی می دهد که همواره بسیجیان گوش به فرمان رهبر خود بوده اند و هیچ گاه دچار لغزش نشده اند.
وی افزود: امروز هم بسیجیان برای لبیک گویی به رهبر خود با بصیرت ژرف به تحقق مردم سالاری دینی بیش از پیش کمک می کنند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست