• تاریخ: ۱۳۹۵-۰۹-۰۹
  • شناسه خبر: 2725

اطلاع رسانی عملکرد شبکه بانکی به بازسازی چهره بانکها در اذهان عمومی منجر می شود

استاندار زنجان خدمات ارائه شده و آمار مثبت عملکرد شبکه بانکی باید با بیان ساده به اطلاع عموم مردم برسد تا ضمن گسترش امید در فضای جامعه، به بازسازی چهره بانک‌ها در اذهان عمومی منجر شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استاندا ...

استاندار زنجان خدمات ارائه شده و آمار مثبت عملکرد شبکه بانکی باید با بیان ساده به اطلاع عموم مردم برسد تا ضمن گسترش امید82325391-71206762 در فضای جامعه، به بازسازی چهره بانک‌ها در اذهان عمومی منجر شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان، اسدالله درویش امیری در جلسه شورای ارزیابی شبکه بانکی استان، برخی اقدامات نامطلوب که در گذشته از سوی شبکه بانکی کشور منتشر شده را موجب تخریب چهره بانک‌ها دانست و افزود: انعکاس اخبار مثبت از خدمات ارائه شده از سوی بانک‌های عامل به ویژه بانک‌های دولتی می تواند به بازسازی چهره بانکها در اذهان عمومی و جلب اعتماد و اطمینان مردم کمک کند.
وی از مدیران تمامی بانک‌های عامل استان خواست تا ضمن افزایش تعامل و همکاری با دستگاه‌های اجرایی ذیل کارگروه رونق تولید، در پذیرش طرح‌ها و پرداخت تسهیلات، فرصت رونق اقتصادی، افزایش اشتغال و گسترش تولید را بیش از گذشته در استان زنجان فراهم کنند و جان تازه‌ای به بخش تولید استان ببخشند.
استاندار زنجان با اشاره به نقش و اهمیت پرداخت تسهیلات در جهت رونق واحدهای تولیدی در استان یادآور شد: با تقویت بخش های مربوط به تولید و اقتصاد استان، میزان اشتغال نیز رشد خواهد یافت.
درویش امیری با اشاره به ۳۵۰ طرح مردود شده از سوی بانکهای عامل استان و با تاکید بر ضرورت تشکیل کمیته‌ای جهت بررسی مجدد برخی از این طرح‌ها، اظهار داشت: مواردی که بدلیل مشکلات وثیقه های متقاضیان، وجود چک های برگشتی و اعلام عدم وجود منابع از سوی بانکها مردود شده است مجددا در این کمیته، بررسی و درصورت نیاز جهت پرداخت تسهیلات به بانک‌های عامل برگشت داده شود.
وی از دبیرخانه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان خواست تا نتایج بررسی ها و میزان تسهیلات ارائه شده از سوی شبکه بانکی استان را به تفکیک به ستاد مرکزی اقتصاد مقاومتی کشور نیز ارسال کنند.
گفتنی است بر اساس گزارش ارائه شده از سوی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت، تاکنون از مجموع ۷۸۹ پرونده معرفی شده به بانکهای عامل استان، تسهیلات مورد نیاز به ۲۶۵ طرح به میزان ۱۸۵ میلیارد و ۱۷۸ میلیون تومان پرداخت شده که معادل ۴۲ درصد از سهم پیش بینی شده برای استان زنجان است.

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست