• تاریخ: ۱۳۹۵-۰۹-۲۴
  • شناسه خبر: 2986

تثبیت ۶ هزار فرصت شغلی در استان زنجان

پیام ملت–استاندار زنجان گفت: با تلاش های صورت گرفته در راستای حل مشکلات واحدهای تولیدی تثبیت بیش از ۶ هزار شغل و ایجاد حدود ۷۰۰ شغل جدید در استان زنجان بوده است. اسدالله درویش امیری با اشاره به اینکه در کنار دفاع ا ...

پیام ملتاستاندار زنجان گفت: با تلاش های صورت گرفته در راستای حل مشکلات واحدهای تولیدی تثبیت بیش از ۶ هزار شغل و ایجاد حدود ۷۰۰ شغل جدید در استان زنجان بوده است.

اسدالله درویش امیری با اشاره به اینکه در کنار دفاع از حقوق مردم باید به دفاع از حقوق دولت هم باید توجه کرد،افزود: باید حامی تولیدکنندگان بود تا تنها نگرانی آنان، افزایش تولید82345834-71246958، اشتغال و صادرات باشد و باقی نگرانی ها را دستگاه ها حل و فصل کنند. به همان میزانی که ما از حقوق مردم دفاع می کنیم، نسبت به حفاظت از حقوق دولت هم اصرار داریم.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، کاهش مشکلات تولیدکنندگان است، خاطر نشان کرد: تشکیل این ستاد در استان ها برای تسهیل در فرایند تولید و کاهش مشکلات این بخش بوده است.

استاندار زنجان خواستار نهادینه شدن فرهنگ حمایت از تولید در استان شد و تاکید کرد: امروز در استان شاهد حمایت جدی مدیران دولتی از بخش تولید هستیم و این روند باید ادامه داشته باشد.

درویش امیری با اشاره به عملکرد بانک های دولتی در حمایت از تولیدکنندگان تصریح کرد: عملکرد بانکهای دولتی، عملکردی  قابل قبول است و خواستار جدیت بانک های خصوصی در حمایت از تولیدکنندگان شد.
وی، ادامه داد: همراهی بانک های خصوصی  زمینه ساز دستیابی به دستاوردهای چندین برابری طرح رونق تولید خواهد بود.

استاندار زنجان به مشکل یک واحد صنعتی متقاضی مجوزهای زیست محیطی برای فعالیت در زمینه تولید سرب از باتری های بازیافتی اشاره کرد و گفت: امروز استفاده از مواد بازیافتی یکی از مهمترین رویکردهای رایج اقتصادی جهان است و ایران هم می تواند از همین فرصت استفاده کند.
درویش امیری، اضافه کرد: می توان با رعایت الزامات زیست محیطی، از فرصت بازیافت برای راه اندازی واحدهای تولیدی استفاده کرد.
وی بر لزوم هم فکری و همراهی مسئولان بخش های مختلف در حمایت از تولید در این استان تاکید کرد و حاصل این همراهی را حرکت در مسیر توسعه زنجان برشمرد.

انتهای پیام/ع

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست