• تاریخ: ۱۳۹۵-۱۰-۲۱
  • شناسه خبر: 3377

حضور اقشار مختلف برای خاکسپاری پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی درحرم مطهر امام(ره)

پیام ملت– قشرهای مختلف مردم با حضور در حرم مطهر امام راحل برای برگزاری مراسم خاکسپاری پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی آماده می شوند. مردم مومن و ولایی از نقاط مختلف شهر تهران، شهرستان های استان تهران و شهرهای مختلف کش ...

پیام ملت قشرهای مختلف مردم با حضور در حرم مطهر امام راحل برای برگزاری مراسم خاکسپاری پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی آماده می شوند.82381576-71315422

مردم مومن و ولایی از نقاط مختلف شهر تهران، شهرستان های استان تهران و شهرهای مختلف کشور، از صبح سه شنبه برای برگزاری این مراسم در حرم امام (ره) حضور پیدا کرده اند.
گروه های مختلف با در دست داشتن پلاکاردها و همچنین عکس های رهبر معظم انقلاب و آیت الله هاشمی رفسنجانی آماده برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری ایشان هستند.
مسئولان حرم مطهر امام راحل از صبح سه شنبه ضریح مطهر، داخل حرم و صحن های اطراف آن را برای برگزاری مراسم آماده کرده اند.
هر لحظه بر جمعیت حاضر در حرم امام راحل افزوده می شود به گونه ی که در پاره ای از لحظات ازدحام در مقابل درهای ورودی شکل گرفته و ورود مردم با کندی انجام می شود.
از صبح امروز نیز مراسم قرائت قرآن و نوحه سرایی در حرم مطهر امام خمینی(ره) آغاز شده و مردم با سردادن شعارهایی همچون عزا عزاست امروز، روز عزاست امروز، خامنه ای رهبر، صاحب عزاست امروز، غم و اندوه خود را ابراز می کنند.
آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر یکشنبه ۱۹ دی ۹۵ در سن ۸۲ سالگی و به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان شهدای تجریش به ملکوت اعلی پیوست.

پیکر یار دیرین امام و رهبری پس از اقامه نماز در دانشگاه تهران، در میان خیل جمیعت از خیابان انقلاب به سمت چهارراه حافظ رهسپار خانه ابدی شد.

انتهای پیام/ع

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست