• تاریخ: ۱۳۹۵-۱۰-۲۶
  • شناسه خبر: 3513

جریمه بیش از ۱۸ میلیاردی متخلفان در شهرستان ابهر

پیام ملت– مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: میزان جریمه نقدی متخلفان در این شهرستان بیش از ۱۸ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال است. مرتضی ممیزی با اشاره به  پرونده‌های تشکیل شده شهرستان ابهر در سال ۹۵ خاشر نشان کرد: ...

پیام ملت مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: میزان جریمه نقدی متخلفان در این شهرستان بیش از ۱۸ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال است.

مرتضی ممیزی با اشاره به  پرونده‌های تشکیل شده شهرستان ابهر در سال ۹۵ خاشر نشان کرد: در سال ۹۵ تعداد ۷۱۳ پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی این شهرستان وارد شده است.

وی به جزئیات پرونده‌های ورودی شهرستان ابهر اشاره کرد و افزود: دربخش کالا و خدمات ۵۳۴ پرونده از این شهرستان وارد تعزیرات حکومتی شده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان تصریح کرد: ۱۱۴ پرونده در شهرستان ابهر مربوط  به قاچاق کالا بوده که با جدیت و سنگین‌ترین احکام به این پرونده‌ها رسیدگی شده است.

ممیزی با تاکید بر سخت‌گیری تعزیرات حکومتی استان به بحث بهداشت و درمان عنوان کرد: در بخش بهداشت، دارو و درمان ۶۵ پرونده در شهرستان ابهر تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه در شهرستان ابهر پرونده‌های مهمی در بخش قاچاق کالا تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین پرونده‌های بخش قاچاق در این شهرستان مربوط به قاچاق بیش از ۵ تن البسه خارجی بوده است.

 

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست