• تاریخ: ۱۳۹۵-۱۰-۲۹
  • شناسه خبر: 3569

هیچ پروژه شهری جدیدی درزنجان کلنگ زنی نخواهد شد

پیام ملت –فرماندار زنجان گفت:با توجه به وجو د مشکلات مالی دز زمینه اتمام پروژه ها نیمه تمام ، اجازه کلنگ زنی هیچ پروژه جدیدی در زنجان داده نخواهد شد. رسول بیات در جلسه  علنی شورای شهر زنجان با بیان اینکه دولت و مجم ...

پیام ملتفرماندار زنجان گفت:با توجه به وجو د مشکلات مالی دز زمینه اتمام پروژه ها نیمه تمام ، اجازه کلنگ زنی هیچ پروژه جدیدی در زنجان داده نخواهد شد.

رسول بیات در جلسه  علنی شورای شهر زنجان با بیان اینکه دولت و مجموعه مدیریت شهری دچار خشکسالی مالی هستنداظهار داشت:تنها باید در تکمیل پروژهای نیمه تمام تلاش نموده و از آغاز و کلنگ زنی  پروژه جدید جلوگیری کنیم.

وی ادامه داد: امروزه شورای شهر به محل مراجعه افراد و رفع مشکلات فردی تبدیل شده است و باید تدابیری لحاظ شود که مردم را به سوی  رفع مشکلات عمومی شهرسوق دهیم تا توان این شورا نیز  در مسیر رشد و توسعه  شهر مشخص گردد.

فرماندار زنجان، به وجود  برخی مشکلات درحوزه شهری اشاره کردو تصریح کرد:رسانه ها می توانند با تبیین، روشنگری و معرفی جایگاه حقوقی شورای اسلامی کمک ویژه ای  به روان سازی امورشهری  در این مجموعه نمایند.

بیات با تاکید بر اینکه ، این مجموعه باید علاوه بر برنامه محور بودن، از شخصیت محور بودن پرهیز داشته باشد،یادآور شد: باید برخی مواقع رویکرد مان را به موضوعات حوزه شهری تغییردهیم  و با الگوی مناسبی  وارد مدیریت در این عرصه شویم.

وی ادامه داد:مهاجرت های مردم به شهر زنجان نیاز به آسیب شناسی جدی دارد و بیشتر مردم مهاجر یا از افراد دارای وضع مالی خوب یا فقیر هستند و طبقه متوسط خیلی علاقه ای به مهاجرت ندارند .

گفتنی است اعضای شورای شهر در این جلسه لایحه تصویب اساس نامه ادغام بیش از ۱۳ سازمان زیر مجموعه شهرداری را رد نمودند و، این لایحه را برای بررسی بیشتر به کمیسیون تلفیق ارجاع دادند.

انتهای خبر/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست