• تاریخ: ۱۳۹۵-۱۱-۰۳
  • شناسه خبر: 3645

توجه به تببین آرمان ها در کنار تمرکز بر نتایج انقلاب

پیام ملت– فرماندار شهرستان زنجان گفت: برای یادبود انقلاب هر اندازه که کار کنیم باز هم کم است. این در حالی است که ما در وهله اول باید آرمان‌ها و اهداف انقلاب را تبیین کنیم و روی نتایج انقلاب متمرکز شویم. رسول بیات ب ...

پیام ملت فرماندار شهرستان زنجان گفت: برای یادبود انقلاب هر اندازه که کار کنیم باز هم کم است. این در حالی است که ما در وهله اول باید آرمان‌ها و اهداف انقلاب را تبیین کنیم و روی نتایج انقلاب متمرکز شویم.

رسول بیات با بیان این‌که به ایام‌الله دهه‌فجر نزدیک می‌شویم، اظهار کرد: باید به ۳۸ سال قبل برگشت و بار دیگر اهداف و آرمان هایی را که انقلاب اسلامی دنبال می کرد، مورد بررسی قرار داد.

وی ادامه داد: علاوه بر این، باید در راستای گرامی‌داشت دهه‌فجر، نشاط اجتماعی مردم را به سمتی ببریم که مردم از عمق وجود احساس شادی بکنند.

فرماندار شهرستان  زنجان با تاکید بر این‌که این شادی نباید تصنعی باشد، تصریح کرد: مسایل جوانان فرابخشی است و متاسفانه ادغام وزارتخانه جوانان با ورزش کار اشتباهی بود که نیاز به تصحیح دارد. متاسفانه بعد از ادغام دو وزارتخانه، حوزه جوانان مغفول واقع شد و باید به سمتی پیش برویم که این حوزه نیز احیا شود.

بیات با اشاره به اینکه نباید حوزه جوانان را با نگاه بزرگسالانه رصد کرد خاطر نشان ساخت:  باید توجه بیشتری به برنامه‌ریزی برای حوزه جوانان داشته باشیم و روی برنامه‌های کاهش طلاق دستگاه‌ها نیز تمرکز بیشتری بکنیم.

وی به اولین همایش جوانان روستایی، که در اسفند امسال برگزار می‌شود،اشاره کرد و افزود: باید رابطه منظم و تشکیلاتی با جوانان داشته باشیم؛ در واقع مسایل حوزه جوانان همراه با امور روزمره و عادی و فقط با تکیه بر آمار حل نمی‌شود؛ چراکه گاهی آماری که دستگاه‌ها ارائه می‌دهند از مجموع جمعیت جوانان استان زنجان بیشتر است و این نشان می‌دهد که آمارها دقیق نیست. از این‌رو بهتر است دل‌مان را به آمارها خوش نکنیم.

فرماندار شهرستان زنجان با بیان این‌که دستگاه‌ها باید بستر غنی‌سازی را فراهم کنند، تاکید کرد: باید فضای شهر برای تردد شبانه مردم مناسب باشد. در همین‌راستا، در پی آن هستیم که پارک ویژه شب را با کمک شهرداری راه‌اندازی کنیم. علاوه بر این، باید شرایطی فراهم شود تا زنجانی‌ها نیز به زندگی در شهر خود افتخار کنند. این در حالی است که زنجانی‌ها به زندگی در زنجان افتخار نمی‌کنند و همین موضوع، سر تا پا عیب و ایراد است.

بیات با ابراز تاسف و تالم به خاطر حادثه جان‌گداز فرو ریختن ساختمان پلاسکو تهران، اظهار کرد: خوشبختانه ما مردم فهیم و قدرشناسی داریم اما گاهی تجمعات مردمی بعد از بروز سوانح باعث می‌شود که یک مجموعه نتواند آن‌طور که باید خدمت‌رسانی کند. علاوه بر این، وقوع حوادثی از این دست باید برای سایر استان‌ها نیز پیام‌آور باشد تا ایمنی و تجهیزات خود را به روزرسانی کنند و برای وقوع حوادث غیرمترقبه، آمادگی کامل داشته باشند.

 

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست