• تاریخ: ۱۳۹۵-۱۱-۱۸
  • شناسه خبر: 3902

اقدامات انجام گرفته باید به درستی بیان شوند

پیام ملت– معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان گفت: در دولت تدبیر و امید کارهایی انجام شده است که باید صادقانه به مردم  گفته و بیان شوند. سید بیوک موسوی در آیین افتتاح ساختمان جدید آموزشی اداری دانشگاه پیام‌نور سلطان ...

پیام ملت معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان گفت: در دولت تدبیر و امید کارهایی انجام شده است که باید صادقانه به مردم  گفته و بیان شوند.

سید بیوک موسوی در آیین افتتاح ساختمان جدید آموزشی اداری دانشگاه پیام‌نور سلطانیه، اظهار کرد: هر دولتی که روی کار بیاید و خدمت صادقانه و بی‌منت انجام دهد متعلق به نظام جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: برخی بی توجه به این موضوع در تلاش برای تلخ کردن کام مردم و بی ارزش نمودن اقدامات صورت گرفته هستند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان با بیان اینکه مردم همواره باید در صحنه باشند و انتقاد سازنده داشته باشند، افزود: قسمتی از کارها نیز به خود مردم مربوط می‌شود، اگر در جایی نارسایی و نقدی وارد است باید گفته شود.

موسوی خاطر نشان کرد: انتقاد سازنده موجب شکوفایی جامعه است ولی نباید کارهای ارزشمند را برعکس جلوه داد.

وی با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید شاهد اقدمات بسیار قابل تقدیر در عرصه‌های مختلف بودیم، تصریح کرد: متاسفانه با بروز مشکلات عدیده به‌خصوص در بخش اقتصادی و اعمال تحریم‌های ظالمانه، دولت با در اختیار داشتن امکانات محدود، اقدامات خوبی را انجام داده است.

این مقام مسئول  با اشاره به اینکه کارهای بزرگی در حوزه‌های مختلف انجام گرفته است، افزود: طرح تحول سلامت یکی از طرح‌های بزرگ بعد از انقلاب اسلامی است که در این دولت محقق شده است.

در ادامه این مراسم، رئیس دانشگاه پیام‌نور استان  با بیان اینکه دانشگاه پیام‌نور مرکز سلطانیه تنها مرکز آموزش عالی شهرستان محسوب می‌شود، اظهار کرد: از ۴۱۸ دانشجو با تعداد ۱۸ رشته دانشگاهی متناسب با نیاز شهرستان برخوردار است.

علی محمدی افزود: ۸۰۰ نفر دانشجو از این مرکز فارغ‌التحصیل شده‌اند.

 

وی تصریح کرد: ساختمان جدید آموزشی و اداری دانشگاه پیام‌نور سلطانیه دارای ۱۴۰۰ مترمربع مساحت است که با تخصیص یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال اعتبار طی دهه‌فجر به بهره‌برداری رسید.

 

 

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست