• تاریخ: ۱۳۹۵-۱۱-۲۱
  • شناسه خبر: 3968

حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن عامل تداوم انقلاب است

پیام ملت– مسئول نهاد رهبری در دانشگاه های استان زنجان گفت: حضور حداکثری مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن سبب تثبیت و تداوم انقلاب اسلامی در عرصه های بین المللی می شود. حجت الاسلام عنایت شامی در گفت و گو با خبرنگار پیام مل ...

پیام ملت مسئول نهاد رهبری در دانشگاه های استان زنجان گفت: حضور حداکثری مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن سبب تثبیت و تداوم انقلاب اسلامی در عرصه های بین المللی می شود.

حجت الاسلام عنایت شامی در گفت و گو با خبرنگار پیام ملت، اظهار کرد: در طول ۳۸ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی مردم انقلاب را از گزند حوادث و توطئه ها نگهداری کردند.

وی با بیا اینکه مردم نقش مهمی در صیانت از این انقلاب داشته اند افزود: مردم در کنار رهبری این انقلاب را پدید آوردند و در حفظ ارزش های آن هم کوشا هستند و با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن در تدوام ایفای نقش میکنند.

مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان زنجان خاطر نشان کرد: امروز با توجه به یاوه گویی های برخی که عقل مدیریتی در نظام اجتماعی بشر ندارند حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن می تواند مشت گره کرده ای بر این یاوه گویی ها باشد.

حجت الاسلام شامی حضور مردم را برای تثبیت انقلاب در عرصه های بین المللی ضروری دانست و عنوان کرد: حضور مردم بیش  از  سال های گذشته برای جواب دندان شکن به دشمنان انقلاب لازم است.

وی ادامه داد: انتظار داریم روشنفکران جامعه به ویژه قشر دانشگاهی و فرهیخته در این راهپیمایی حضور حداکثری به عمل آورند.

این مسئول با بیان اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن بزرگترین صف آرایی مردم ایران در برابر توطئه های دشمنان ایران اسلامی است، افزود: امروز بزرگترین عبادت ما شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن و پاسخ دادن به یاوه گویان با مشت های گره کرده است.

حجت الاسلام شامی با اشاره به اینکه ایران از نظر معنوی و اخلاق نسبت به گذشته پیشرفت بسیاری داشته است، تصریح کرد: این پیشرفت در عرصه های نظامی و علمی نیز مشهود است و ما انتظار داریم در راه پیمایی ۲۲ بهمن شاهد حضور مردم در تمامی عرصه ها به ویژه علم و پژوهش باشیم.

 

 

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست