• تاریخ: ۱۳۹۵-۱۱-۲۱
  • شناسه خبر: 3963

سالن اجتماعات آیت‌الله هاشمی شهرستان طارم به بهره برداری رسید

پیام ملت– مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان گفت: سالن اجتماعات آیت الله هاشمی رفسنجانی آببر با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در نهمین روز از دهه فجر به بهره برداری رسید. علی عسگری درآئی ...

پیام ملت مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان گفت: سالن اجتماعات آیت الله هاشمی رفسنجانی آببر با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در نهمین روز از دهه فجر به بهره برداری رسید.

علی عسگری درآئین بهره برداری از سالن اجتماعات آیت الله هاشمی رفسنجانی شهرستان آببر، با بیان اینکه بعد از این زلزله با همکاری دولت و مسئولان فضاهای آموزشی بسیار مناسبی در شهرستان طارم احداث شد، افزود: برخی از  این فضاها نیازمند مقاوم سازی است و این پروژه در برنامه اجرایی قرار دارد.
وی با اشاره به اینکه تعداد زیادی از مدارس شهرستان طارم نیز به این سیستم های مطمئن مجهز شده اند، خاطر نشان کرد: برای برخورداری مدارس از سیستم حرارتی مناسب و مطمئن، استاندارد سازی این سیستم ها از چهار سال گذشته در سطح استان زنجان آغاز شده است.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان تصریح کرد: ۱۱ باب از مدارس این استان طی سالجاری به سیستم های استاندارد حرارتی مجهز و به آموزش و پرورش تحویل داده خواهد شد که کارهای اجرایی تعداد بیشتری از این پروژه به پایان رسیده است.
عسگری افزود: ۲۹ باب مدرسه با ۱۱۵ کلاس درس طی چهار سال گذشته احداث و به آموزش و پرورش استان زنجان تحویل داده شده است.
وی با بیان اینکه پروژه ۱۰ کلاسه چورزق در دست اجرا قرار دارد، عنوان کرد: امید داریم با حمایت های مالی انجام شده برای این پروژه سال تحصیلی ۹۶ – ۹۷ به بهره برداری برسد.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان، به مدرسه ۶ کلاسه تشویر در شهرستان طارم اشاره کرد و گفت: وقفه ناخواسته ای در اجرای پروژه اتفاق افتاد که با تخصیص اعتبارات مورد نیاز این پروژه نیز به زودی به بهره برداری می رسد.
سالن اجتماعات آیت الله هاشمی رفسنجانی آببر ۵۷۰ مترمربع زیربنا دارد که توسط اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان احداث و به طور کامل تجهیز و به آموزش و پرورش شهرستان طارم تحویل داده شد.

 

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست