• تاریخ: ۱۳۹۵-۱۲-۱۵
  • شناسه خبر: 4259

فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نهادینه شده است

پیام ملت– نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: شهدا مایه اقتدار نظام جمهوری اسلامی هستند و خوشبختانه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ترویج  و نهادینه شود. آیت الله علی خاتمی ظهر امروز در جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ...

پیام ملت نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: شهدا مایه اقتدار نظام جمهوری اسلامی هستند و خوشبختانه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ترویج  و نهادینه شود.

آیت الله علی خاتمی ظهر امروز در جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت با اشاره به اینکه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نهادینه شده است، اظهار کرد: رسالت تک تک افراد در قبال شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بسیار مهم است و برای اقتدار نظام جمهوری اسلامی این فرهنگ باید در جامعه جاری شود.

وی با بیان اینکه امام راحل و شهدا حق بزرگی به ملت ما داشته و ملت ایران همیشه مدیون امام (ره) و شهدا هستند، بیان کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری برای مقابله با تهدید های دشمنان به فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نیاز داریم.

تحصیل بیش از ۶هزار دانش آموز  درمدارس شاهد استان

در ادامه این مراسم مرتضی تمجیدی به تحصیل ۶ هزار و ۵۸۰ دانش آموز در مدارس شاهد استان اشاره کرد و گفت: استقبال خوبی به جهت کیفیت مطلوب در ارائه برنامه های آموزشی و پرورشی از این مدارس می شود.

این مقام مسوول با اشاره به برنامه های روز شهدا، گفت: برگزاری ۲۲ یادواره به مناسبت ۲۲ اسفند در مدراس شاهد، تجلیل از مادران و همسران شهدای فرهنگی، برگزاری مراسم صبحگاهی، اجرای مرسم میهمانی لاله ها و عطرافشانی مزار شهدا، اهداء ۱۸۷ لوح به فرزندان شهدا، دیدار دانش آموزان با جانبازان و آزادگان،  از دیگر برنامه های این ایام در مدارس است.

وی پرداختن به فرهنگ ایثار وشهادت را یک وظیفه و رسالت دینی عنوان کرد و گفت: باید تلاش کرد تا این نسل با فرهنگ ایثار و شهدا آشنا شوند.

 

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست