• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۱-۳۱
  • شناسه خبر: 4518

توزیع نیروی انسانی در آموزش و پرورش،صحیح نبوده است

پیام ملت–استاندار زنجان با بیان اینکه وجود نیروی انسانی یک سرمایه عظیم در حوزه آموزش و پرورش به شمار می آید، افزود: توزیع نیروی انسانی در آموزش و پرورش طی مقاطع سه گانه گذشته و دوگانه امروزی، مناسب و صحیح نبوده که ...

پیام ملتاستاندار زنجان با بیان اینکه وجود نیروی انسانی یک سرمایه عظیم در حوزه آموزش و پرورش به شمار می آید، افزود: توزیع نیروی انسانی در آموزش و پرورش طی مقاطع سه گانه گذشته و دوگانه امروزی، مناسب و صحیح نبوده که ضروری است در ساماندهی نیروی انسانی اهتمام ویژه ای داشته باشیم.

اسدالله درویش امیری در جلسه شورای آموزش و پرورش اظهار داشت: اجرای طرح تفویض اختیارات به مدیریت منابع مالی و سرمایه انسانی استان ها از اهمیت ویژه ای برخورداراست و باید حمایت های لازم از اجرای صحیح این طرح و توزیع نیروی انسانی متناسب با نیاز مقاطع مختلف، صورت پذیرد.

مقام عالی اجرایی استان،با تاکید بر اینکه باید از نیروی انسانی در حوزه آموزش و پرورش به درستی استفاده شود، خاطرنشان کرد: در اجرای طرح تفویض اختیارات مدیریت منابع مالی و سرمایه انسانی، هیچ‌گونه تعدیل نیروی انسانی نخواهیم داشت.

استاندار زنجان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر که موجب سربلندی نظام تعلیم و تربیت هستند، اظهار داشت: تجلیل و تکریم از فرهنگیان نباید تنها جنبه مادی داشته باشد، زیرا ارزش، جایگاه و شخصیت این قشر بالاتر از مسائل مادی است و باید مشکلات این حوزه به دور از سلائق و نظرات فردی اشخاص، بررسی و رفع شود.

وی تاکید کرد: معلمان امین‌ترین و معتمد‌ترین قشر در جامعه به شمار می آیند و باید تجلیل و تکریم از آنان عزتمندانه باشد.

مقام عالی اجرایی استان با بیان اینکه، باید منزلت و جایگاه والای فرهنگیان در جامعه حفظ شود، یادآور شد: اینکه جامعه، معلمان را به عنوان معتمدین خود بدانند ارزش بالایی دارد، زیرا این قشر با تربیت و پرورش صحیح نسل آینده، موفقیت های مهمی را برای کشور به ارمغان می آورند.

انتهای خبر/ع

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست