• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۲-۱۱
  • شناسه خبر: 4643

مبارزه با فساد سبب جلب اعتماد مردم می شود

پیام ملت– حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی گفت: باید ساختار فسادهای کشور اصلاح شود چرا که وجود فساد مردم را بی اعتماد می کند و این زیبنده نظام اداری جمهوری اسلامی ایران نیست. حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در ...

پیام ملت حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی گفت: باید ساختار فسادهای کشور اصلاح شود چرا که وجود فساد مردم را بی اعتماد می کند و این زیبنده نظام اداری جمهوری اسلامی ایران نیست.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در جمع مردم زنجان، با اشاره به موضوع بیکاری جوانان، اظهار کرد:  دولت باید با ایجاد شغل مانع خدشه به کرامت نیروی جوان شود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: مشکلات اقتصادی موجب تعطیلی کارگاه‌ها شده و امروز انچه در جامعه  ما بسیار اهمیت دارد روابط ااقتصادی، اجتماعی و سیاسی است که باید بر اصل کرامت باشد.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری تاکید کرد: شعار ما این است که به لطف خدا می‌خواهیم، هم می‌دانیم و هم می‌توانیم و تحقق این شعار با تحول در نظام مدیریتی امکان‌پذیر است.

حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی با بیان اینکه  ایران در مقابل دنیا حرف برای گفتن دارد و آنچه سایه جنک را از سر مردم برداشته است حضر قدرتمندانه مردم در صحنه است، تصریح کرد: حضور مقتدرانه ملت ایران در صحنه سایه جنگ را از کشور دور کرده است.

وی به مدیریت انقلابی اشاره کرد و گفت: هر زمان مدیریت جهادی و انقلابی به میدان آمد، کارها با سرعت بیشتری پیگیری شد، بارها این امر ثابت شده است و باید از این تجربیات بهره برد.

کاندیدای ریاست جمهوری تصریح کرد: معتقدیم در صورت انتخاب، باید در شش ماهه اول ساختار فسادهای کشور اصلاح می شود چرا که وجود فساد مردم را بی اعتماد می کند و این زیبنده نظام اداری جمهوری اسلامی ایران نیست.

حجت الاسلام رئیسی با انتقاد از ورود کالای بی‌رویه از چین به کشور، خاطرنشان ‌کرد: در چهار سال گذشته ۱۰ میلیارد دلار کالای چینی به کشور وارد شده که عمدتا کالای مصرفی بوده و این درست نیست؛ چرا که واردات کالا و قاچاق آن تولید در کشور را با مشکل مواجه می‌کند.

وی به موضوع تسهیلات بانکی و دشواری ارائه آن به مردم عادی نیز اشاره کرد و یاد‌آور شد: ۵۶۰ هزار نفر در انتظار دریافت وام ازدواج هستند، در حالی‌ که عده‌ای وام‌های کلان دریافت می‌کنند و این ساختار باید تغییر یابد. در واقع باید نظام بانکی و پولی کشور اصلاح شود و ما قادریم این ساختارها را اصلاح کنیم.

وی در ادامه با اشاره به حضور خود در پایتخت شور و شعور حسینی، گفت: امام حسین (ع) به ما آموخت در سایه بندگی خدا زندگی توام با عزت داشته باشیم‌. درس عزت را ابا‌عبدالله به ما آموخت. باید یک مسلمان با کرامت و عزت زندگی کند و کسی اجازه ندارد این کرامت را خدشه‌دار کند.

این کاندیدای ریاست‌جمهوری ادامه داد: باور ما این است که زندگی هر فرد باید با عزت و با کرامت باشد. زن و دختر جوان با کرامت باید زندگی کنند. جوان تحصیل کرده باید با کرامت باشد. کار باید با کرامت باشد، به هیچ عنوان نباید قراردادی به کرامت و عزت مردم خدشه وارد کند.

وی گفت: جوانی که آماده کار است نباید کرامت او دچار خدشه شود، باید فضای کار برای او فراهم شود و این وظیفه دولت‌مردان است. نباید عزت و کرامت مخدوش شود، نباید فرد شرمنده خانواده شود، نان‌آور خانه نباید از زن و بچه‌اش خجالت بکشد. این کرامت در همه شئون زندگی انسان‌ها است.

حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی ادامه داد: ۳۸ سال از انقلاب می‌گذرد، امروز در مقابل دنیا حرف برای گفتن داریم و ملتی هستیم با اقتدار که این افتخار محصول خون شهدا و حضور مردم در صحنه است و باید بپذیریم آنچه که سایه جنگ را از کشور برداشته، حضور نیروهای متدین در صحنه است.

وی افزود: ما چرا باید در درون کشور مشکل بیکاری و فقر داشته باشیم، آیا نعمت‌های کشور کافی نیست، خداوند کشور ما را ثروتمند کرده و این را آمارها می‌گوید. نیروی انسانی متراکم و کارآمد داریم و با این ثروت می‌توانیم فقر را از این کشور برداریم. ما می‌توانیم در کشور بحران بیکاری را حل کنیم و افراد فاقد مسکن را صاحبخانه کنیم و همه این اتفاقات بدون نگاه به بیگانه امکان‌پذیر است؛ چرا که بیگانگان تاکنون مشکلی را برای ملت های دیگر حل نکرده اند که ما دومی باشیم.

انتهای پیام/ع

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست