• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۲-۲۸
  • شناسه خبر: 4781

دعوت مسئولین استانی برای حضور باشکوه در انتخابات فردا

پیام ملت– مسئولان زنجانی در گفت و گوی ها مختلف نسبت به حضور گسترده در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا تاکید کرده اند. *انتخابات نشان دهنده مردم سالاری دینی مردم است آیت الله خاتمی نماینده ولی فقی ...

پیام ملت مسئولان زنجانی در گفت و گوی ها مختلف نسبت به حضور گسترده در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا تاکید کرده اند.

*انتخابات نشان دهنده مردم سالاری دینی مردم است

آیت الله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به در پیش رو بودن دو انتخابات در کشور، گفت: انتخابات نشان دهنده مردم سالاری دینی مردم است.

وی با بیان اینکه در حکومت مردم‎‎ سالاری دینی مردم احساس تکلیف می کنند، افزود: شرکت در انتخابات از معیارهای مردم سالاری دینی است و این حضور اقتدار نظام اسلامی را نشان می‎ دهد که مردم مدافع و پشتیبان انقلاب و نظام اسلامی هستند.
امام جمعه زنجان با بیان اینکه این حضور موجب خنثی شدن توطئه‎ های دشمنان می‎ شود، افزود: انقلاب اسلامی دست دشمنان را از نظام اسلامی کوتاه کرده است و در تصمیم‎ گیری‏ های نظام اسلامی مردم همواره در صحنه هستند.

آیت‎‎ الله خاتمی با بیان اینکه مقام معظم رهبری معتقدند هر کس کشور، نظام اسلامی و امنیت را دوست دارد باید در انتخابات شرکت کند تا شر دشمن از ایران کم شود،افزود:مردم باید حضور گسترده ای در انتخابات داشته باشند.

 

*زمینه مشارکت گسترده در انتخابات فراهم شود

استاندار زنجان نیز با اشاره به در پیش رو بودن دو انتخابات،افزود: باید تلاش کنیم تا زمینه مشارکت گسترده مردم در انتخابات فراهم شود.

درویش امیری با بیان اینکه ایجاد فضای امید در جامعه یکی از عوامل مشارکت گسترده مردم در انتخابات است،افزود:ناامیدی در جامعه مانع از مشارکت درانتخابات می شود.

وی برضرورت حضور حداکثری در انتخابات تاکید کرد و گفت: فرد انقلابی همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند به حضور حداکثری مردم که همانا مشروعیت بخشیدن به نظام در غرب و مقبولیت نظام در اصول نظام اسلامی است،می اندیشد.

 

*ملت با هر فکر، اندیشه و تفکری در انتخابات شرکت کنند

“سید بیوک موسوی”، معاون سیاسی – امنیتی استاندار زنجان برضرورت مشارکت حداکثری ملت آگاه و ولایتمدار ایران اسلامی تاکید کرد و افزود: ملت با هر فکر، اندیشه و تفکری در انتخابات سرنوشت ساز که تعیین کننده نقشه راه عمرانی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، ورزشی و فرهنگی است شرکت و نظر خود را اعمال کنند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان زنجان گفت: در هر کشوری مشارکت حداکثری در امنیت بین المللی تاثیری گذار است.

 

*حضور در انتخابات مشت محکمی بر دهان یاوه گویان

“سردار کرمی”، فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان نیز  با اشاره به اینکه مردم با حضور خود در انتخابات مشت محکمی بر دهان یاوه گویان می‌زنند افزود: در برابر نفوذ دشمن باید با سلاح ایمان ایستادگی کرده تا بتوانیم نقشه دشمنان را خنثی کنیم.

سردار کرمی افزود: لازم است در انتخابات در برابر ابرقدرتها حضور پرشوری داشته باشیم و به دشمنان نشان دهیم که همچنان روحیه انقلابی در دفاع از انقلاب و اسلام در بین مردم کشورمان وجود دارد.

 

*انتخابات بزرگی پیش روی ملت ایران قرار دارد

“حجت الاسلام علی متین” مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان  با بیان اینکه انتخابات بزرگی پیش روی ملت ایران قرار دارد،  اظهار داشت: در این انتخابات دو بحث حضور حداکثری و انتخاب اصلح از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

وی با تاکید بر اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، اضافه کرد: یکی از مؤلفه‌ های اصلی هر قدرت و نظامی نیروی انسانی و مردم آن کشور است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه حضور حداکثری مردم پشتوانه محکمی برای یک نظام است، گفت: در نظام جمهوری اسلامی حضور مردم حمایت از انقلاب و نظام بوده است.

 

*فردا مردم حماسه دیگری رقم می زنند

“احمد بیگدلی” نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت حضور گسترده در انتخابات تاکید کرد و گفت: حضور در انتخابات توطئه های دشمنان را خنثی می کند.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی های لازم برای برگزاری انتخابات پرشور در استان انجام شده است، تصریح کرد: امیدوارم در ۲۹ اردیبهشت ‌ماه سال ‌جاری حماسه ‌ای دیگر توسط مردم آفریده شود.

 

* ۲۹اردیبهشت روز انتخاب اصلح است

“علی کاظمی”،مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان نیز گفت: مردم در ۲۹ اردیبهشت ماه برای انتخاب اصلح‌ ترین‌ ها پای صندوق ‌های رأی حاضر خواهند شد.
وی با بیان اینکه ایثارگران زنجانی خط مقدم انتخابات هستند، اظهار کرد: استان زنجان بنا به فرموده مقام معظم رهبری خطه غواصان دریادل نام گرفته، خطه‌ای که دریایی ندارد اما دلاوران نامی آن در تمام کشور شناخته شده هستند.

 

*حضور دشمن شکن مردم در پای صندوق های رای

“حجت الاسلام بیگ محمدی” دبیر جبهه متحد اصولگرایان در استان زنجان با دعوت از مردم استان برای حضور باشکوه در انتخابات و حضور پای صندوق های رأی اضافه کرد: امیدواریم امسال نیز شاهد حضور دشمن شکن مردم استان پای صندوق ‌های رای باشیم.

بیگ‌ محمدی با اشاره به اینکه حضور باشکوه مردم در انتخابات موجب امیدواری دوستان و ناامیدی دشمنان نظام و انقلاب می ‌شود، از مردم دعوت کرد با اقتدار و شکوه در این دوره از انتخابات نیز حضور داشته باشند.

 

*حضور و مشارکت حداکثری اصل در انتخابات

“علی وقف چی”نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به درپیش بودن دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: مهمترین اصل در مسئله انتخابات، حضور و مشارکت حداکثری است.

وی خاطرنشان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری ضمن حضور حداکثری مردم در امر انتخابات، کاندیداها و طرفداران آنها باید قانون را رعایت کنند.

این نماینده یادآور شد: امیدواریم شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات آتی باشیم که این مهم سربلندی برای مردم را به همراه دارد.

 

*تعاونگران حضور حداکثری در انتخابات داشته باشند

“یوسفی” مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان ازکارگران، کارفرمایان، تعاونگران و کارکنان اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان زنجان و سایر اقشار جامعه برای حضور حداکثری و  پرشور در انتخابات پیش‌ رو دعوت کرد.

در اطلاعیه وی آمده است:

بار دیگر مردم کشور عزیزمان در معرض آزمونی دیگر و انتخابی سرنوشت ساز برای تجدید پیمان با آرمان های بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و لبیک مجددبه فرمان مقام معظم رهبری در ادامه حماسه ملی – سیاسی قرار گرفته اند. بر همه وظیفه است تا جهت ساختن فردایی بهتر برای فرزندان غیور و پاک نهاد این مرز و بوم در پای صندوق های رأیحضور یافته و در این روز همه با هم بتوانیم سرنوشت کشور مان را رقم بزنیم.

درهمین راستا از کلیه مردم غیور استان زنجان دعوت مینماید همگام با سایر نقاط کشور با حضور حداکثری و پرشور در پای صندوقهای رای و با بصیرت خویش نماینده ای اصلح، کاردان و دلسوز مردم که از معیارهای مورد تأکید مقام معظم رهبری است برای اداره امور کشور انتخاب نمایند.

 

 

منبع: موج رسا

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست