• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۲-۳۰
  • شناسه خبر: 4800

دنیا مبهوت اقتدار ایرانیان شد

پیام ملت– در ۲۹ اردیبهشت، علاوه بر رأی دهندگان همیشگی و رأی اولی ها ، بسیاری از کسانی که هیچگاه در سنت انتخاباتی ایران مشارکت نداشتند نیز پای صندوق های رأی آمدند چرا که با تمام وجود دریافته بودند کشور به یک دو راهی ...

پیام ملتدر ۲۹ اردیبهشت، علاوه بر رأی دهندگان همیشگی و رأی اولی ها ، بسیاری از کسانی که هیچگاه در سنت انتخاباتی ایران مشارکت نداشتند نیز پای صندوق های رأی آمدند چرا که با تمام وجود دریافته بودند کشور به یک دو راهی تاریخی رسیده است و باید مشخص شود که قطار ایران بر روی کدام ریل حرکت خواهد کرد.

ملت ایران در عرصه های گوناگون عزت و اقتدار خود را بارها به نمایش گذاشته و آن را به رخ جهانیان کشیده اند.
همه دولت ها و ملت ها می دانند که اراده مردم ایران در دفاع از منافع ملی خود راسخ است که بارها در عرصه های گوناگون آن را به اثبات رسانده اند، اما برخی از دولت های استکباری به گونه ای تجربیات خود در این خصوص را کتمان می کنند تا به اهداف خود دست یابند.
امنیت و آرامش و ثبات مثال زدنی امروز ایران که ثمره خون شهدا، رهبری های عالمانه رهبر فرزانه انقلاب، اراده ملت و تلاش دولت است آن هم در منطقه ای مملو از جنگ و درگیری، تعصبات جاهلی و تکفیری اسکتبار و صهیونیست ساخته، باعث شده تا همواره جهانیان ایران اسلامی را تحسین کنند.
انتخابات که مظهر دمکراسی در جهان محسوب می شود امروز در تلفیق دل انگیز با احکام و موازین اسلامی رایحه دل انگیز مردم سالاری دینی را در جهان آکنده کرده و نمونه ای از دمکراسی حقیقی و بی بدیل را ترسیم کرده است.
نمونه آشکاری از دمکراسی حقیقی بار دیگر در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در مقابل نظرگاه جهانیان به نمایش گذاشته شد که جهان مبهوت خود کرد.

به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی فارغ از اینکه از انتخابات چه نتیجه ای حاصل شده و چه کسی سکان اداره کشور را به دست گرفته باشد، برنده این انتخابات ملت ایران هستند که با موقع شناسی و آگاهانه در تعیین سرنوشت خود سهیم شدند و نشان دادند که در ایران اسلامی میزان رای ملت است.
پیام ملت ایران در این حضور با شور و شعور این است که پس از برگزاری انتخابات و اعلام نتایج آن، دیگر زمان کار و تلاش است و همه باید دست به دست بدهند تا ایران را عزتمندتر و سرافرازتر در قله های اقتدار ببینیم.

 

ا

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست