• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۳-۱۰
  • شناسه خبر: 4967

ایتام مورد توجه جدی دولت است

پیام ملت– استاندار زنجان گفت: دولت تدبیر و امید با لایحه بودجه سال ۹۶ تلاش کرده است با افزایش مستمری و یارانه دریافتی، حمایت ویژه ای از اقشار آسیب پذیر و  مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی داشته باشد. ...

پیام ملت استاندار زنجان گفت: دولت تدبیر و امید با لایحه بودجه سال ۹۶ تلاش کرده است با افزایش مستمری و یارانه دریافتی، حمایت ویژه ای از اقشار آسیب پذیر و  مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی داشته باشد.

اسدالله درویش امیری در ضیافت افطاری شیرخوارگاه شهیدبقاء ثمین تاب، با ابراز خرسندی از توجه دولت به اقشار آسیب پذیر جامعه و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی اظهار کرد: ایتام مورد توجه جدی دولت است و دولت خود را در کنار ایتام می بیند.

وی با بیان اینکه افزایش مستمری این قشر در دوران انتخابات قربانی برخی تبلیغات سوء شد، ادامه داد: توجه به اقشار آسیب پذیر و کم درآمد مصوبه مجلس است و به این قشر پرداخت می شود.

استاندار زنجان  با اشاره به اینکه در استان زنجان هم توجه ویژه ای به ایتام می شود، خاطرنشان کرد: در صورت هرگونه نیاز و مساعدت در استان از این ایتام دریغ نمی شود.

درویش امیری به نقش خیرین و اثرگذاری آنان در مساعدت و حمایت از ایتام هم اشاره کرد و افزود: بی تردید حامیان نقش موثری در حمایت از ایتام دارند.

 

 

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست