• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۳-۱۰
  • شناسه خبر: 4974

نگهداری ۷۰ کودک بی سرپرست در مراکز بهزیستی استان زنجان

پیام ملت– مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: ۷۰ کودک بی سرپرست و بدسرپرست در چهار مرکز شبانه روزی غیر دولتی کودکان و نوجوانان و یک مرکز دولتی شیرخوارگاه و نوباوگان بهزیستی نگهداری می شوند. محمد محمدی قیداری برگزاری مر ...

پیام ملت مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: ۷۰ کودک بی سرپرست و بدسرپرست در چهار مرکز شبانه روزی غیر دولتی کودکان و نوجوانان و یک مرکز دولتی شیرخوارگاه و نوباوگان بهزیستی نگهداری می شوند.

محمد محمدی قیداری برگزاری مراسم ضیافت افطار با حضور مسوولان را فرصت مناسبی برای مسوولان خواند و اظهار کرد: کودکانی که از سوی بهزیستی نگهداری می شود شامل کودکان بی سرپرست، بدسرپرست و مجهول الهویه است که تا ۱۸ سال نگهداری می شوند و پس از بازتوانی به سراغ زندگی خود می روند.

مدیر کل بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه ۲۸۱ کودک هم در کنار قیم خود زندگی می کنند، تصریح کرد: یکی از اهداف سازمان بهزیستی زندگی کودکان در کنار خانواده هاست.

وی به نقش حامیان در حمایت از کودکان و کمک به ازدواج و اشتغال ایتام اشاره کرد و گفت: طرح حامی یکی از طرح های بهره مندی از مساعدت خیران و حامیان است.

این مقام مسوول با بیان اینکه چهار مرکز دولتی برای نگهداری ایتام در استان وجود دارد که کودکان از رده سنی نوزاد تا ۶ سال، ۶ تا ۱۲ سال و ۱۲ تا ۱۸ سال در این مراکز نگهداری می شود.

محمدی قیداری عنوان کرد: کمیته امداد، مرکز نگهداری کودکان مانند بهزیستی را ندارد و این نهاد کودکانی را سرپرستی می کند که قیم داشته و در خانواده ها نگهداری می شوند.

 

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست