• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۳-۱۷
  • شناسه خبر: 5004

مدیران آموزشی مسائل مطرح شده سند ۲۰۳۰ را شفاف سازی کنند

پیام ملت– نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: مدیران آموزان و پرورش اقدامات لازم برای توجیه و شفاف کردن مسائل مطرح شده در خصوص سند تحول بنیادین را انجام دهند. آیت الله شیخ علی خاتمی در جلسه شورای آموزش و پرورش است ...

پیام ملت نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: مدیران آموزان و پرورش اقدامات لازم برای توجیه و شفاف کردن مسائل مطرح شده در خصوص سند تحول بنیادین را انجام دهند.

آیت الله شیخ علی خاتمی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان زنجان، اظهار کرد: همانطور که عنوان می شود در برخی شهرستان ها درب تک تک منازل زده شده و مسائلی در خصوص اجرای این سند ارائه شده، در این موضوع به صورت فعال برخورد نشده و اگر از این موضوع برای تخریب آموزش و پرورش استفاده شده، این سازمان نیز موارد را توجیه کند و یا حداقل به اولیای دانش‌آموزان توسط مدیران مدارس توضیحاتی ارائه شود.

وی بر ضرورت اجرای مطلوب سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تاکید کرد و گفت: برخی از مدیران مدارس از این سند بی اطلاعند این سند را بدهید مدیران مناطق، معاونان و دبیران منطقه به منطقه مطالعه کنند.

آیت الله خاتمی تاکید کرد: سند تحول بنیادین  آموزش و پرورش را باید مدیران مدارس یک دوره مطالعه کنند و به جز مدیریان این سند را معاونان و دبیران آموزش و پرورش نیز مطالعه کنند.

وی با بیان اینکه دانش آموزان سرمایه های کشور هستند، افزود: مهمترین مسئله هر جامعه ای بحث آموزشی و تربیتی آن کشور است.

وی در ادامه خواستار توجه جدی مدیران آموزش و پرورش به شاخص هایی همجون رتبه کنکور شد و افزود: شیب ملایم مثبتی در راستای بهبود وضعیت دانش آموزان زنجانی در کنکور ایجاد شده که باید به این شیب سرعت بیشتری داده شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان به آمار پرخاشگری در بین دانش آموزان اشاره کرد و گفت: باید در کنار دستگاه تعلیم و تربیت خانواده ها نیز به تربیت فرزندان کمک کنند.

 

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست