• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۳-۱۸
  • شناسه خبر: 5072

بهره برداری از ۱۰۰ پروژه حوزه بهداشت در استان زنجان

پیام ملت– رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: عملیات ساخت ۲۲۶ مرکز و خانه بهداشت در استان زنجان شروع شده است که از این تعداد ۱۰۰ پروژه حوزه تا یک ماه آینده در استان زنجان به بهره برداری میرسد. علیرضا بیگلری در ...

پیام ملت رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: عملیات ساخت ۲۲۶ مرکز و خانه بهداشت در استان زنجان شروع شده است که از این تعداد ۱۰۰ پروژه حوزه تا یک ماه آینده در استان زنجان به بهره برداری میرسد.

علیرضا بیگلری در جلسه شورای برنامه‎ریزی و توسعه استان با بیان اینکه از مجموع ۲۲۶ پروژه در بخش سلامت استان زنجان ۲۸ پروژه به بهره‎برداری رسیده است اظهار کرد: ۱۹۸پروژه نیز تا شهریورماه سال‎جاری به بهره برداری می رسد.

وی در ادامه تاکید کرد: همه مراکز در دست احداث تا شهریورماه سال‎جاری به مردم تحویل داده خواهد شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان خاطر نشان کرد: بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان اعتبار به منظور اجرای پروژه‎های مذکور به استان زنجان تزریق شده است.

در ادامه این جلسه، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه بیش از ۲ میلیارد تومان دیون تامین اجتماعی داریم که هنوز پرداخت نشده است، اضافه کرد: ماه گذشته ۶۷ میلیون تومان از بابت دیون از حساب سازمان برداشته شده و برای رفع این مشکل اعتباری مورد نیاز است.
حسین جعفری با اشاره به اینکه سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان به منظور جذب نیروهای خدماتی در برخی از ساختمان‎های اداری با مشکلاتی مواجه است، ادامه داد: برخی از ساختمان‎ها بدون نگهبان رها شده‎اند.
وی یادآور شد: در صورتی که نیروهای خارج شده از سیستم در بخش خدماتی مورد نیاز جذب شوند، اقدام مناسبی خواهد بود.

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست