• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۳-۲۰
  • شناسه خبر: 5096

عده ای بر سر سفره دولت نمک خوردند ونمکدان شکستند

پیام ملت– استاندار زنجان گفت: نمی توانیم قبول کنیم کسی که مخالف سیاست ها و برنامه های این دولت بود و به عنوان مدیر در دولت بماند که بر سر سفره دولت بنشیند و نمک این دولت را بخورد و نمکدان بشکند. اسدالله درویش امیری ...

پیام ملت استاندار زنجان گفت: نمی توانیم قبول کنیم کسی که مخالف سیاست ها و برنامه های این دولت بود و به عنوان مدیر در دولت بماند که بر سر سفره دولت بنشیند و نمک این دولت را بخورد و نمکدان بشکند.

اسدالله درویش امیری در جلسه شورای اداری استان، اظهار کرد: دروغ، تهمت، افترا و تخریب دولت، تخریب خدمات انجام شده، بداخلاقی ها، اشاعه منکرات از تلخی ها و زشتی های تبلیغات انتخابات بود.

وی در ادامه عنوان کرد: مشارکت حداکثری، ساعت ها در صف  های اخذ رای ماندن و احساس مسئولیت مردم نسبت به سرنوشت خود، یکپارچه به صحنه آمدن اقشار مختلف ملت ایران، از زیبایی ها و شیرینی انتخابات بود.

 با وجود برخی ناملایمات ها شاهد انتخابات باشکوهی بودیم

استاندار زنجان خاطر نشان کرد: اوج به نمایش گذاشتن دموکراسی و پافشاری بر مردم سالاری دینی، آرامش و امنیت از شیرینی و زیبایی های انتخابات بود.

درویش امیری با بیان اینکه مردم ایران برای تعیین سرنوشت خود در صف های طویل بیش از ۳ ساعت صبر و تحمل کردند از زیبایی های انتخابات بود، تصریح کرد: این که شرایطی مهیا شد همه اقشار با گرایش های مختلف برای سرنوشت خود و سرافرازی ایران در دنیا به صحنه بیایند جزو اتفاقات خوب انتخابات بود.

وی عنوان کرد: ملت ایران در ایام تبلیغات انتخابات مباحث مختلفی از جمله: معیشت، مشکلات اقتصادی جامعه، سه برابری یارانه، تقسیم بندی ۴ و ۹۶ درصدی جامعه، زندگی اشرافی گری، نحوه تعامل با دنیا، معضل بیکاری و … را شنیدند اما در روز ۲۹ اردیبهشت به استمرار دولت مستقر رای دادند.

ملت ایران سزاوار دعواهای جناحی و سیاسی نیستند

استاندار زنجان گفت: ملت ایران سزاوار دعواهای جناحی و سیاسی نیستند و باید تا حد امکان به آنان خدمت کرد.

درویش امیری با بیان اینکه با همه بداخلاقی ها و هجمه ناجوانمردانه به دولت یازدهم، ملت ایران به ادامه و استمرار دولت رای دادند، تاکید کرد: با وجود همه هجمه ها و نامهربانی ها، دولت یازدهم در ۲۹ اردیبهشت اعتماد اکثریت مردم را جلب کرد.

وی با اشاره به اینکه این دولت برای اداره کشور مدیرانی را لازم دارد که به برنامه ها و وعده های این دولت معتقد باشند، افزود: کسانیکه به برنامه های ارائه شده معتقد نیستند و تا دیروز علیه دولت کارشکنی می کردند قطعا نمی توانند مدیر این دولت باشند.

استاندار زنجان با بیان اینکه عده ای بر سر سفره دولت نشستند و نمک این دولت را خوردند ولی نمکدان شکستند، عنوان کرد: نمی توانیم قبول کنیم مخالف سیاست ها و برنامه های این دولت بود و به عنوان مدیر در دولت بماند.

درویش امیری به مدیرانی اشاره کرد که در دوران تبلیغات انتخاباتی جرأت دفاع از عملکرد دولت و نظام را نداشتند، افزود: متاسفانه بعضی ها در این راستا مردود و بعضی هم مشروط شدند.

 

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست