• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۴-۱۴
  • شناسه خبر: 5335

مهلت ارسال آثار به سومین جشنواره مطبوعات استان زنجان تمدید می شود

پیام ملت– معاون فرهنگی و قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: به علت تاخیر در بارگذاری آثار به سومین جشنواره مطبوعات و رسانه های استان زنجان، مهلت ارسال آثار تمدید خواهد شد. ابراهیم قاسمی در گفت و گ ...

پیام ملت معاون فرهنگی و قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: به علت تاخیر در بارگذاری آثار به سومین جشنواره مطبوعات و رسانه های استان زنجان، مهلت ارسال آثار تمدید خواهد شد.

ابراهیم قاسمی در گفت و گو با خبرنگار پیام ملّت، با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه ۲۰ تیرماه سال جاری می باشد، خاطر نشان کرد: امکان تمدید در زمان دریافت آثار وجود دارد و جای نگرانی در ارسال آثار نخواهد بود.

وی با  اشاره به اینکه جشنواره مطبوعات و رسانه های استان زنجان برای سومین سال پیاپی در استان برگزار می شود، خاطر نشان کرد: از برگزیدگان آثار در ۱۷ مرداد سال جاری همزمان با روز خبرنگار تجلیل خواهد شد.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان ارتقاء سطح کیفی خبر و اطلاع رسانی در استان هدف اصلی جشنواره مطبوعات می باشد، اظهار کرد: گسترش فرهنگ مطالعه و روزنامه خوانی، شناسایی نقاط قوت و ضعف رسانه های استان و توسعه ظرفیت های موجود مطبوعات از اهداف دیگر این جشنواره می باشند.

قاسمی با بیان اینکه مقاله، یادداشت و سرمقاله، از بخش های این جشنواره می باشند، عنوان کرد: علاقه مندان می توانند آثار خود را در قالب عکس(شامل خبری ، غیر خبری)، خبر، گزارش(شامل خبری، تحلیلی)، مصاحبه، تیتر، طراحی و صفحه آرایی، طنز مکتوب و طرح و کاریکاتور را به دبیرخانه ارسال نمایند.

این مسئول عنوان کرد: اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال، حقوق شهروندی، ایثار و شهادت، نماز و معنویت، حجاب و عفاف، قاچاق کالا و ارز، خانواده و سبک زندگی، چالش ها و آسیب های اجتماعی(طلاق،حاشیه نشینی،اعتیاد،فساد اداری،بیکاری،فقر) و رسانه و انتخابات از جمله بخش های موضوعی جشنواره مطبوعات استان زنجان می باشد.

قاسمی با بیان اینکه در بخش موضوعی جشنواره ارسال اصل و یا تصویر چاپ شده آثار به دبیرخانه الزامی است، خاطر نشان کرد: آثار رسیده در بخش های موضوعی جداگانه بررسی شده و از رسانه ای که بیشترین آثار را در هر یک از موضوعات فوق داشته باشد تجلیل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مطالب مربوط به رسانه های فاقد مجوز و همچنین بولتن های داخلی امکان شرکت در جشنواره را ندارند، گفت: آثاری در جشنواره شرکت داده می شوند که در فاصله زمانی ابتداء تیر ماه  ۹۵ تا پایان خرداد ماه ۹۶ در یکی از سرپرستی های نشریات سراسری،نشریات استانی،خبرگزاری ها و پایگاه خبری استان منتشر شده باشد.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان افزود: هر متقاضی مجاز به شرکت در ۳ بخش از جشنواره میباشد و در هر بخش میتواند حداکثر تا ۲ اثر را بارگذاری نماید که در مجموع ۶ اثر پذیرفته میشود ، در صورت ارسال آثار بیشتر ، دبیرخانه جشنواره آثار دریافتی را به صورت تصادفی انتخاب و بقیه را حذف خواهد کرد.

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست