• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۴-۲۰
  • شناسه خبر: 5453

اولین فیلم سینمایی در سینما روباز ایل داغی زنجان اکران شد

پیام ملت– معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری زنجان گفت: اولین اکران فیلم سینمایی در سینما رو باز گاروازنگ زنجان همزمان با روز شهرداری ها توسط شهرداری زنجان صورت پذیرفت. سید سعید صفوی در گفت و گو با پیام ملّت، با اشاره ...

پیام ملت معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری زنجان گفت: اولین اکران فیلم سینمایی در سینما رو باز گاروازنگ زنجان همزمان با روز شهرداری ها توسط شهرداری زنجان صورت پذیرفت.

سید سعید صفوی در گفت و گو با پیام ملّت، با اشاره به فرصت  اندک برای اطلاع رسانی زمان اکران فیلم، اظهار کرد: استقبال همشهریان از عملکرد فرهنگی شهرداری مناسب و قابل توجه بوده است.

وی خاطر نشان کرد: اکران این فیلم با کمترین کار و هزینه، خروجی خوبی داشته است و این نشان از اعتماد مردم به شهرداری زنجان  می باشد.

معاون فرهنگی شهرداری زنجان ابراز داشت: امیدواریم با همکاری سازمان های مربوطه و عنایت فرماندار محترم شهرستان زنجان اقدامات فرهنگی شهرداری با هدف ایجاد اوقاتی خوش برای گرم کردن کانون خانواده های زنجانی فراهم شود.

صفوی با بیان اینکه  با توجه به خلا شادی در جامعه فیلم های کمدی بیشتر مورد استقبال خانواده ها قرار خواهد گرفت، ادامه داد: اکران فیلم هایی با موضوعات اجتماعی که به حوزه شهروندان پرداخته شود بار فرهنگی مثبتی را در جامعه به همراه خواهد داشت.

به گزارش پیام ملّت، فیلم یک روز بخصوص با پشتیبانی معاونت فرهنگی شهرداری زنجان برای اولین بار در سینما روباز ایل داغی زنجان صورت پذیرفت.

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست