• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۵-۰۲
  • شناسه خبر: 5585

ارتباط دانشگاه با صنعت رشد چشمگیری داشته است

پیام ملّت– رئیس سابق دانشگاه زنجان گفت: توسعه ارتباط دانشگاه با صنعت در این دوره به طور قابل توجهی کلید خورد و توانستیم ارتباط دانشگاه با صنعت را پررنگ‌تر کنیم. به گزارش پیام ملّت، خلیل جمشیدی در مراسم تودیع خود و ...

پیام ملّت رئیس سابق دانشگاه زنجان گفت: توسعه ارتباط دانشگاه با صنعت در این دوره به طور قابل توجهی کلید خورد و توانستیم ارتباط دانشگاه با صنعت را پررنگ‌تر کنیم.

به گزارش پیام ملّت، خلیل جمشیدی در مراسم تودیع خود و معارفه رئیس جدید دانشگاه زنجان با بیان اینکه از نظر فکری، فردی مستقل هستم و به هیچ حزبی گرایش ندارم، سعی کردم از هر طیفی و با رعایت اصل شایسته‌سالاری برای مدیریت و اداره دانشگاه کمک بگیرم؛ چرا که معتقدم مردم صاحبان واقعی این آب و خاک هستند.

وی تصریح کرد: در شرایطی این دانشگاه را مدیریت کردیم که مسائل حاشیه‌ای فراوانی وجود داشت و از همین جهت سعی کردیم که این مسائل را در حاشیه پیگیری و در متن از نهایت پتانسیل جهت پیشبرد اهداف استفاده کنیم.

جمشیدی خاطرنشان کرد: در طول مدیریت بنده، دانشگاه زنجان توانست جزو ۱۴ دانشگاه برتر در جمع ۲۵۰ دانشگاه جهان شود.

وی ادامه داد: همچنین روند جذب هیئت علمی بر اساس شاخص‌های واقعی سازماندهی شد و به این طریق هیئت علمی از ۳۶۰ نفر به ۴۰۴ نفر افزایش یافت.

این مسئول با بیان اینکه  تلاش برای افزایش جذب دانشجویان کارشناسی ارشد بوده، تصریح کرد: در مقطع کارشناسی میزان را ثابت نگه داریم و رشته‌ها را در مقطع کارشناسی از ۵۵ مورد به ۶۳ رشته گرایش، در کارشناسی ارشد از ۸۶ به ۱۰۵ رشته گرایش و در دکتری از ۴۱ به ۶۰ رشته گرایش افزایش دهیم که به طور کلی ۱۸۲ رشته گرایش در مقاطع مختلف را به ۲۲۸ رشته گرایش افزایش دادیم که ۴۶ رشته گرایش در تمام مقاطع افزایش یافت.

رئیس سابق دانشگاه زنجان خاطرنشان کرد: توسعه ارتباط دانشگاه با صنعت نیز در این دوره کلید خورد و توانستیم ارتباط دانشگاه با صنعت را پررنگ‌تر کنیم.

وی اظهار کرد: در این سال‌ها توانستیم اعتبارات دانشگاه را دو برابر کرده و نیز معضل فاضلاب دانشگاه را که قریب به ۲۳ سال قدمت داشت، مرتفع کنیم.

 

انتهای پیام/ع

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست