• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۵-۰۵
  • شناسه خبر: 5614

مدیران اصلاح نظام اداری را تایید می کنند اماگام برنمی دارند

پیام ملّت – معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: مدیران دولی ضرورت اصلاح نظام اداری را تایید می کنند ، اما گامی برای اصلاح این نظام در دستگاه تحت مدیریت خود گامی برنمی دارند. به گزارش پیام ملّ ...

پیام ملّت معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: مدیران دولی ضرورت اصلاح نظام اداری را تایید می کنند ، اما گامی برای اصلاح این نظام در دستگاه تحت مدیریت خود گامی برنمی دارند.

به گزارش پیام ملّت، جمشید انصاری در جلسه مدیران سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان زنجان افزود: این دیدگاه نادرست مدیران آسیب مهمی در این حوزه محسوب می شود و باید تغییر پیدا کند.
معاون رئیس جمهوری با بیان اینکه نظام مدیریت در کشور باعث پیشبرد امور است، اظهار کرد: باید برخی از روش های اصلاح ساختار نظام اداری در کشور را تغییر دهیم، تا اجرای آن در بدنه دولت با سرعت و کارآمدی بیشتری پیش رود.
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با تاکید بر اینکه اصلاح ساختار اداری کشور موضوع مهم و تغییر آن کاری سخت است، خاطرنشان کرد: دستگاه ها در مقابل اجرای این اصلاحات مقاومت می کنند و کوچک سازی، چابک سازی و رفتن به سمت دولت الکترونیک را برای سایر دستگاه ها تجویز می کنند.
انصاری اضافه کرد: مقدمات اصلاح قانون مدیریت خدمات کشوری در دولت آماده شده و در نخستین فرصت، دولت دوازدهم لایحه آن را به مجلس شورای اسلامی تقدیم خواهیم کرد.
وی تصریح کرد: برای کارآمد کردن نیروی انسانی و خروج از حالت کنونی ، باید آموزش های کافی و بهسازی نیرو را در برنامه های اصلی خود قرار بدهیم.
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با اشاره به ضرورت حرکت به سمت توسعه دولت الکترونیک در تمام بدنه دولت ، افزود: زیبنده کشور ما نیست که در توسعه این دولت رتبه ۱۰۷ دنیا باشیم.
معاون رئیس جمهوری با تاکید بر لزوم مبارزه همیشگی با فساد اداری در کشور تصریح کرد: یکی از پیشنهادات بنده به مدیران استانی این بوده که برای گسترش مبارزه با فساد باید مردم را به میدان کشاند ، بنابراین می توان آنها را به تشکیل مجموعه های مردم نهاد برای نظارت بر عملکرد دستگاه های اجرایی در رعایت حقوق شهروندی تشویق کرد.
انصاری با تشریح وظایف سازمان اداری و استخدامی کشور، گفت: وظیفه این سازمان کمک به بهبود ماموریت سایر دستگاه های اجرایی است.
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور یادآور شد: همانطور که باید به رفاه کارکنان دولت اندیشیده شود، باید عملکرد و کارایی کارمندان هم ملاک ارزیابی قرار گرفته و حضور فیزیکی در سازمان تنها ملاک ارزیابی نباشد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست