• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۵-۱۰
  • شناسه خبر: 5688

افزایش دسترسی به خدمات درمانی؛ کیفیت زندگی را ارتقاء بخشید

پیام ملّت– رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان گفت: افزایش دسترسی راحت مردم به خدمات درمانی موجب ارتقاء کیفیت زندگی در حوزه بهداشت و درمان شده است. به گزارش پیام ملّت، علیرضا بیگلری با بیان اینکه افتتاح بیمارستان ا ...

پیام ملّت رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان گفت: افزایش دسترسی راحت مردم به خدمات درمانی موجب ارتقاء کیفیت زندگی در حوزه بهداشت و درمان شده است.

به گزارش پیام ملّت، علیرضا بیگلری با بیان اینکه افتتاح بیمارستان الغدیر ابهر یکی از ثمرات دولت تدبیر و امید است، اظهار کرد: در حالی که بهداشت و درمان استان زنجان پر از ناامیدی و کاستی بوده، با حضور قاضی‌زاده هاشمی، استان به کارگاهی از سازندگی در بخش حوزه سلامت تبدیل شد.

وی با اشاره به اتفاقات مهم در طول چهار سال گذشته در حوزه بهداشت و درمان، خاطر نشان کرد:  نخستین اقدام توجه به برنامه طرح تحول سلامت بود که با عملی شدن این طرح شاهد بازگشت آرامش به مردم کشور بودیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان ادامه داد: حضور و مدیریت وزیر بهداشت از روز نخست در هیئت دولت با مدیریت همه‌جانبه بود و ایشان جهادگرانه فعالیت کرد.

بیگلری تصریح کرد: وزیر بهداشت و درمان در طول چهار سال حضور در هیئت دولت هفت سفر به استان زنجان داشت که سه بازید نیز از بیمارستان الغدیر ابهر انجام داد.

وی با بیان اینکه استان زنجان به کارگاه بزرگ سازندگی در حوزه سلامت تبدیل شده است، افزود:  می‌توان به احداث و تعمیر ۵۰۰ خانه بهداشت، تجهیز اوراژنس‌های استان، احداث و تعمیر ۱۲۰ مرکز بهداشت اشاره کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان عنوان کرد: این اقدامات موجب شده  تا دانشگاه علوم‌پزشکی استان جزو ۱۰ دبیرخانه علوم‌پزشکی کشور در امر خدمت‌رسانی شناخته شود.

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست