• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۵-۲۲
  • شناسه خبر: 5789

رویکرد دولت تدبیر و امید برای کاهش آسیب های اجتماعی

پیام ملّت– معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: توجه جدی به کاهش آسیب های اجتماعی از جمله دستاوردها و رویکرد های مهم دولت تدبیر و امید است. سید بیوک موسوی در ستاد فرهنگی، اجتماعی، مدیریت و ساماندهی آسی ...

پیام ملّت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: توجه جدی به کاهش آسیب های اجتماعی از جمله دستاوردها و رویکرد های مهم دولت تدبیر و امید است.

سید بیوک موسوی در ستاد فرهنگی، اجتماعی، مدیریت و ساماندهی آسیب های اجتماعی استان زنجان افزود: با توجه به حساسیت ویژه رهبر معظم انقلاب به پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه، باید همه مسئولان دستگاه های اجرایی توجه و اهتمام جدی نسبت به کاهش آسیب های اجتماعی داشته باشند.
وی یادآورشد: باتوجه به تاکیدات مقام معظم رهبری ، مسئولان باید آسیب دیدگان اجتماعی را عائله خود بدانند و با این دیدگاه و رویکرد در راستای کاهش آسیب های اجتماعی برنامه ریزی و اقدام کنند.
موسوی با تاکید بر اینکه حل معضلات اجتماعی فقط با افزایش اعتبارات حل نمی شود و نیازمند کار جمعی و همت بالای مسئولان دستگاه های اجرایی و مردم است، ادامه داد: مسئولان با پیگیری و تعامل مناسب باید اعتبارات استانی را افزایش دهند و با ارائه راهکارهایی در جهت برطرف کردن نیازها و مشکلات گام های ویژه ای بردارند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با اشاره به اینکه دستگاه های اجرایی استان در زمینه کاهش و پیشگیری از آسیب های اجتماعی در کشور عملکرد مناسبی داشته اند، خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت صدا و سیما و مراکز فنی و حرفه ای در راستای کاهش آسیب های اجتماعی و ایجاد اشتغال استفاده کرد.
وی تاکید کرد: ایجاد نشاط اجتماعی و افزایش امید به زندگی در جامعه باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد و آموزش های لازم در جهت تامین سلامت جسمی، روحی، روانی، معنوی و اجتماعی ارائه شود.
موسوی گسترش نظام آموزش، مهارت آموزی و پیگیری تدوین نظام جامع سلامت در استان را ضروری خواند و گفت: خانواده ها باید با ایجاد فضایی توام با آرامش و امید بتوانند استعدادهای فرزندان خود را شناسایی کنند و در راستای حل مشکلات آنان تلاش کنند.

انتهای پیام/ع

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست