• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۷-۰۶
  • شناسه خبر: 6139

بهزیستی زنجان ، خانواده بی خانمان را پذیرش کرد

پیام ملّت – مسئول روابط عمومی بهزیستی استان زنجان گفت: پس از انتشار فیلمی در شبکه های اجتماعی مبنی بر آواره شدن خانواده ای در منطقه بی سیم زنجان به علت ناتوانی در پرداخت کرایه خانه اقدامات لازم در این ارتباط انجام ...

پیام ملّت – مسئول روابط عمومی بهزیستی استان زنجان گفت: پس از انتشار فیلمی در شبکه های اجتماعی مبنی بر آواره شدن خانواده ای در منطقه بی سیم زنجان به علت ناتوانی در پرداخت کرایه خانه اقدامات لازم در این ارتباط انجام و به دلیل مشکلات والدین نسبت به پذیرش فرزندان وی در مرکز نگهداری بهزیستی اقدام شد.

 رباب موحد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از انتشار این فیلم و پیگیری های کارشناسان این اداره کل مشخص شد که والدین آنها دارای مشکلاتی بودند .
وی اظهار کرد: این خانواده دارای چهار دختر ۱۶، ۱۰، هشت و چهار ساله هستند که به دلیل مشکلات والدین به مرکز نگهداری دختران بهزیستی زنجان تحویل داده شده اند.
موحد افزود: بر این اساس تا زمان مرتفع شدن مشکلات صلاحیت لازم برای نگهداری فرزندان، این دختران در مرکز یاد شده نگهداری خواهند شد و در این ارتباط مشکلی وجود ندارد.
وی بیان کرد: این اداره کل از هیچ کمکی برای رفع مشکل این خانواده از قبیل اجاره مسکن دریغ نخواهد کرد و مساعدت های لازم را انجام خواهد داد.
مسئول روابط عمومی بهزیستی استان زنجان خاطر نشان کرد: بر این اساس توصیه می شود شهرندان در صورت مشاهده چنین مسائلی موارد را به خط اورژانس اجتماعی ۱۲۳ بهزیستی اطلاع دهند تا مداخلات روانی اجتماعی را قبل از اقدمات قضایی و انتظامی و حتی در کنار این نوع مداخلات جایگزین کند.
به گزارش ایرنا، روز گذشته فیلمی از آواره شدن خانواده ای در منطقه بی سیم زنجان در شبکه های اجتماعی منتشر شد که در آن ادعا شده بود اثاثیه منزل این خانواره به دلیل ناتوانی در پرداخت کرایه در داخل کوچه قرار داده شد است.
اورژانس اجتماعی تلفیقی از مداخله در بحران فردی، خانوادگی و اجتماعی، خط تلفن اورژانس اجتماعی ۱۲۳، تیم سیار اورژانس خدمات اجتماعی سیار و پایگاه اجتماعی است.
خودروهای خدمات سیار و خط تلفن ۱۲۳ بصورت ۲۴ساعته آماده پاسخگویی به عموم مردم و دریافت تماس های عموم و مداخله در بحران است.
هم اکنون پنج خودروی خدمات سیار در شهرستانهای زنجان، ابهر،خرمدره و خدابنده آماده ارائه خدمات و مداخله در بحران و کمک به افراد آسیب دیده اجتماعی هستند.
سال گذشته ۲ هزار و پنج مورد تماس عمومی با خط تلفن اورژانس ۱۲۳ زنجان ثبت شد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست