• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۷-۲۹
  • شناسه خبر: 6350

تخلف ۹۳۰ میلیون ریالی در شرکت گاز زنجان

پیام ملّت – رئیس پلیس آگاهی استان زنجان از تخلف ۹۳۰ میلیون ریالی در شرکت گاز زنجان خبر داد و گفت: معوقات دولتی شرکت گاز به حساب یک کارمند واریز شد. جعفر رحمتی در تشریح وقوع این تخلف اظهار کرد: از اواخر سال ۹۵ مامور ...

پیام ملّت – رئیس پلیس آگاهی استان زنجان از تخلف ۹۳۰ میلیون ریالی در شرکت گاز زنجان خبر داد و گفت: معوقات دولتی شرکت گاز به حساب یک کارمند واریز شد.

جعفر رحمتی در تشریح وقوع این تخلف اظهار کرد: از اواخر سال ۹۵ مامور شرکت گاز به نانوایان و یا منازلی که بدهی آبونمان گاز را داشته‌اند، مراجعه کرده و به آنها اخطار می‌دهد که اگر گازبهای خود را پرداخت نکنند، گاز آنها قطع می‌شود، تصریح کرد: مردم نیز برای تسهیل روند خود گازبها را به این شخص پرداخت می‌کنند.

وی ادامه داد: زمانی موضوع اختلاس برملأ می‌شود که گاز مردم و یا نانوایانی که بدهکار بودند، قطع می‌شود و در این صورت مشخص می‌شود، که بدهی‌ها به حساب شرکت گاز واریز نشده است.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان در گفت و گو با فارس ، با بیان اینکه پس از مشخص شدن موضوع فرد متخلف به اتهام اختلاس روانه زندان می‌شود، اضافه کرد: با همراهی خانواده خود بخش اعظمی از پول اختلاس شده به مردم برگردانده می‌شود.

رحمتی با اشاره به اینکه نامبرده یکی از کارمندان شرکت گاز استان زنجان و فردی ۴۰ ساله است، نسبت به واریز معوقات دولتی شرکت گاز به حساب خود اقدام کرده است.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان ادامه داد: این کارمند به جای واریز معوقات به حساب شرکت آنها را به حساب خود واریز کرده است.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان با بیان اینکه تعداد شکات این فرد ۵۴ نفر است، تصریح کرد: طبق برآورد صورت گرفته مجموع کلاهبرداری این فرد از شرکت‌های بدهکار ۹۳۰ میلیون ریال است.

رحمتی با توصیه به مردم درباره آگاهی از چنین کلاهبرداری‌های از مردم خواست، فرآیند پرداخت قبوض خود را از طریق پست بانک انجام دهند و نقدی به کسی پرداخت نکنند

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست