• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۸-۰۸
  • شناسه خبر: 6442

رئیس و دبیر کارگروه فرهنگ و رسانه زنجان انتخاب شدند

پیام ملّت –اولین جلسه کارگروه فرهنگ و رسانه،در محل فرهنگسرای امام خمینی(ره) زنجان برگزار شده و رئیس و دبیر این کارگروه انتخاب شدند. در این جلسه که با حضور اکثریت اعضا تشکیل شد، احمد فغفوری به عنوان رئیس و سمیه مینا ...

رئیس و دبیر کارگروه فرهنگ و رسانه زنجان انتخاب شدند

پیام ملّتاولین جلسه کارگروه فرهنگ و رسانه،در محل فرهنگسرای امام خمینی(ره) زنجان برگزار شده و رئیس و دبیر این کارگروه انتخاب شدند.

در این جلسه که با حضور اکثریت اعضا تشکیل شد، احمد فغفوری به عنوان رئیس و سمیه میناخانی به عنوان دبیر کارگروه انتخاب شدند.

همچنین مشکل بیمه خبرنگاران مطبوعات به ویژه خبرگزاری‌ها در این جلسه مطرح شده و اعضا به بررسی راهکارهای قانونی برای حل این مشکل پرداختند.

یوسف ناصری، یکی از اعضای کارگروه با تاکید بر حق خبرنگاران برای بهره‌مندی از مزایای بیمه، گفت: هم‌اکنون صندوق اعتباری هنر فقط اقدام به بیمه تکمیلی خبرنگاران می‌کند و بیمه پایه از سوی این صندوق پرداخت نمی‌شود.

وی ادامه داد: با این وجود طبق اعلام معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد، مدیرمسئولان نشریات می‌توانند حق بیمه خبرنگاران خود را واریز کرده و دولت در قالب یارانه، این مبلغ را به آنان باز می‌گرداند.

وی با اشاره به همکاری اداره کل بیمه تامین اجتماعی استان برای بیمه کردن خبرنگاران افزود: تاکید این اداره بر این است که حتما یک نفر به عنوان کارفرما باید در هر رسانه‌ شناسایی شود تا تامین اجتماعی بتواند خبرنگاران آن مجموعه را بیمه کند.

گفتنی است کارگروه‌های “فرهنگ و هنر” و “فرهنگ و جامعه” به عنوان بازوی مشورتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، در خصوص مسائل مربوط به هر کارگروه به بحث و تبادل نظر پرداخته و پیشنهاداتی برای برگزاری هر چه بهتر برنامه‌ها و رفع مشکلات ارائه می‌کنند.

در کارگروه فرهنگ و رسانه این دوره که به مدت ٦ ماه انتخاب شده‌اند، یوسف ناصری، احمد فغفوری، علی‌اکبر شیوخی، فرحناز فتحی، حدیث ابوالحسنی، رحیم مقدمی و سمیه میناخانی حضور دارند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست