• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۸-۲۴
  • شناسه خبر: 6501

ضعف توزیع امکانات در مناطق زلزله زده وجود دارد

پیام ملّت – عضوکمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: باتوجه به وجود امکانات لازم در مناطق زلزله زده غرب کشور ، به دلیل عدم مدیریت یکپارچه و واحد ، این امکانات به درستی به مردم ارائه نمی شود. احمد بیگدلی نماینده خد ...

پیام ملّت عضوکمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: باتوجه به وجود امکانات لازم در مناطق زلزله زده غرب کشور ، به دلیل عدم مدیریت یکپارچه و واحد ، این امکانات به درستی به مردم ارائه نمی شود.
احمد بیگدلی نماینده خدابنده در مجلس شورای اسلامی درجریان بازدید از مناطق زلزله زده استان کرمانشاه به خبرنگار «پیام ملّت» گفت : به دلیل آگاهی مردم خوشبختانه شاهد کاهش تعداد آسب دیدگان نسبت به وسعت ریشتری زلزله اخیر درمناطق غرب کشور در مقایسه با زلزله های مشابه می باشیم .
وی با اشاره به حضور رئیس جمهور، وزیر کشور و وزیربهداشت در این مناطق گفت: حضور مسئولان موجب دلگرمی آسیب دیدگان می شود.

وی با انتقاد از بی نظمی در ارائه خدمات به زلزله زدگان گفت : شاهد بی نظمی هایی در ارائه خدمات به زلزله زدگان بودیم و امیدوار هستیم با تدبیر مسئولان این موضوع به سامان برسد .
نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: مردم در مناطق زلزله زده از نبود امکانات اولیه به ویژه چادر و امکانات گرمایشی نظیر پتو رنج می برندو این مسئله به ضعف مدیریتی برمی گردد .
بیگدلی با بیان اینکه در برخی روستاها هنوز آواربرداری به طور کامل انجام نشده است، تصریح کرد: روستاهای منطقه زلزله زده نیاز به حمایت و کمک دارند و شایسته است آوار برداری مناطق روستایی سریع به پایان برسد.
وی به وعده های مطرح شده مسئولان اشاره کرد و گفت : مدیران نباید وعده های غیر عملیاتی به مردم بدهند و آنچه به مردم وعده داده می شود لازم است اجرایی گردد و گره کار مردم باز شود .

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست