• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۸-۲۸
  • شناسه خبر: 6509

خیرالله صمدی به خیل عظیم شهیدان پیوست

پیام ملّت – خبری مهم خاورمیانه را از خواب بیدار کرد ، بوکمال آزاد شد . فرمانده میدانی این نبرد را سردار قاسم سلیمانی برعهده داشت . اما بهای آزادی بوکمال شهادت مردانی بزرگ بود که سالها آرزوی شهادت داشتند و قراری جز ...

پیام ملّت خبری مهم خاورمیانه را از خواب بیدار کرد ، بوکمال آزاد شد . فرمانده میدانی این نبرد را سردار قاسم سلیمانی برعهده داشت . اما بهای آزادی بوکمال شهادت مردانی بزرگ بود که سالها آرزوی شهادت داشتند و قراری جز شهادت برای آنان تصور نمی شد .

نتیجه تصویری برای خیرالله صمدی / شهید

تجربه ۸ سال جنگ و دفاع از میهن اسلامی را در کارنامه شان داشتند و اینان برای جبهه و جنگ ساخته شده بودند . گویا آرامش و آسایش برایشان در امنیت مردم و مسلمانان است .

خیرالله صمدی از فرماندهان ارشد سپاه زنجان در بوکمال سوریه بر اثر ترکش خمپاره گروهک تکفیری داعش به فیض شهادت نائل آمد و به خیل شهیدان راه دفاع از حرم اهل بیت (ع) پیوست .

وی از روزهای نخستین تشکیل سپاه پاسداران به عضویت سپاه در شهرستان تکاب در استان آذربایجان غربی درآمد و طی ۸ سال دوران دفاع مقدس در جبهه های جنگ حضور داشت . وی در زمره فرماندهان سپاه استان زنجان بود که به افتخار بازنشستگی نائل آمد .

شهید خیرالله صمدی برای دفاع از حرم اهل بیت به سوریه رفت و در آخرین روزهای زندگی گروهک تکفیری داعش در جنگ مستقیم با این گروهک بر اثر اصابت ترکش خمپاره به شهادت رسید . وی سومین شهید مدافع حرم از سپاه پاسداران استان زنجان می باشد . این شهید سرافراز دو فرزند -پسری ۲۶ ساله و دختری ۷ ساله- دارد

اسفندماه سال ۱۳۹۴ نیز دو شهید به نام‌های داود مرادخانی و رحمان بهرامی از استان زنجان در راه دفاع از حرم به شهادت رسیدند.

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست