• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۹-۱۱
  • شناسه خبر: 6542

احمدی نژاد ، همان احمدی نژاد قدرناشناس و بی ادب است

پیام ملّت – حجت‌الاسلام علی عسکری نماینده پیشین مشهد و منتقد قدیمی احمدی‌نژاد در مورد اظهارات اخیر وی اعلام کرد:  احمدی‌نژاد همان است که بود و فرقی نکرده ریاکار؛ لجباز و هتاک با این حال؛ پاسخ سوال‌ها و ابهامات جوان ...

پیام ملّت حجت‌الاسلام علی عسکری نماینده پیشین مشهد و منتقد قدیمی احمدی‌نژاد در مورد اظهارات اخیر وی اعلام کرد:  احمدی‌نژاد همان است که بود و فرقی نکرده ریاکار؛ لجباز و هتاک با این حال؛ پاسخ سوال‌ها و ابهامات جوانان در مورد احمدی‌نژاد را باید کسانی بدهند که از لج مرحوم آقای هاشمی او را به قدرت رساندند؛ به شکل مطلق از ایشان حمایت کردند و باعث آن همه خسارت مادی و معنوی به نظام و کشور شدند.

وی گفت : فراموش نمی‌کنم روزی در حاشیه جلسه‌ای در مجلس این آقای قدرنشناس و فاقد ادب وقتی مرا دید حرف نامربوطی به فقید سعید آقای هاشمی زد.

عسکری افزود : در پاسخ از باب نصیحت به او گفتم: اندازه نگه‌ دار که اندازه نکوست/هم لایق دشمن است و هم لایق دوست.

وی تصریح کرد : در آن روزهای سخت و ناگوار؛اصولگرایان وصول‌گرای زیادی بودند که در دام احمدی‌نژاد گرفتار بودند و به چنین سرانجامی فکر نمی‌کردند.

مشاور آیت الله هاشمی اضافه کرد : بنده فقط با اعلام تأسف می‌توانم بگویم؛ روح آقای هاشمی شاد که جلوتر از همه صاحبان مدعی بصیرت و اصولگرایی احمدی‌نژاد را شناخت و معرفی کرد ولی این حضرات قبول نکردند.

وی تاکید کرد : به نظر می‌رسد آه سوز آن مظلوم سفر کرده است که دامن بعضی‌ها را گرفته و در آتش ظلم خودشان قرار دارند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست