• تاریخ: ۱۳۹۶-۱۰-۰۲
  • شناسه خبر: 6588

دولت و مردم در راستای ساخت و ساز مدارس تعامل چشمگیری داشته اند

پیام ملّت– معاون توسعه مدیریت، پشتیبانی و مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی مدارس گفت: دولت تدبیر و امید قدردان خیرین مدرسه سازی است که با ایثار مال خود در خدمت به جامعه فرهنگی و آینده سازان کشور فعالیت می کنند. علی ش ...

پیام ملّت معاون توسعه مدیریت، پشتیبانی و مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی مدارس گفت: دولت تدبیر و امید قدردان خیرین مدرسه سازی است که با ایثار مال خود در خدمت به جامعه فرهنگی و آینده سازان کشور فعالیت می کنند.

علی شهری در گفت وگو با خبرنگار پیام ملّت، اظهار کرد: دولت یازدهم و دوازدهم در راستای حمایت از خیرین مدرسه ساز اقدامات خوبی داشته است و در خصوص مشکلات مربوط به پروژه های خیرین، حمایت های لازم را به عمل می آورد.

وی خاطر نشان کرد: در سال جاری در تامین و تخصیص اعتبارات مربوط به تکمیل پروژه های خیرین رشد خوبی را داشته ایم که امیدواریم این روند در آینده هم ادامه داشته باشد.

این مقام مسئول افزود: در استان زنجان شاهد پتانسیل بالای خیرین مدرسه ساز هستیم که میتوان گفت این استان یکی از استان‌های موفق در این حوزه است.

شهری تصریح کرد: امیدواریم از این پس نیز شاهد مشارکت بیش از پیش خیران در راستای مدرسه‌سازی و کمک به گسترش علم در جامعه باشیم.

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست