• تاریخ: ۱۳۹۶-۱۰-۰۹
  • شناسه خبر: 6628

نهم دی، بیعت با آرمان های انقلاب اسلامی است

پیام ملّت– عضوهیات علمی دانشگاه آزاداسلامی زنجان گفت: حضور همه ی نیروها از تمامی جناح های سیاسی برای مقابله با فتنه و بیعت دوباره با آرمان های انقلاب مهمترین ویژگی حماسه نهم دی بود. اصغرپرتوی در گفت و گو با پیام مل ...

پیام ملّت عضوهیات علمی دانشگاه آزاداسلامی زنجان گفت: حضور همه ی نیروها از تمامی جناح های سیاسی برای مقابله با فتنه و بیعت دوباره با آرمان های انقلاب مهمترین ویژگی حماسه نهم دی بود.

اصغرپرتوی در گفت و گو با پیام ملّت اظهار کرد: تمام جناح های سیاسی که در روز انتخابات مشغول رقابت سیاسی بودند در جهت پیگیری آرمان های اصیل انقلاب اسلامی با حضور آگاهانه و مقتدرانه خویش حماسه ای جاودان و به یاد ماندنی را خلق کردند.

وی افزود: مبارزات و رقابت های سیاسی سبب فراموش شدن آرمان های اصیل انقلاب اسلامی نمی شود.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان خاطر نشان کرد: وحدت ملی ثمره  حماسه نهم دی برای دوستداران انقلاب اسلامی است .

وی نهم دی را نقطه یاس دشمن عنوان کرد و گفت : نهم دی برای دشمنان انقلاب نقطه یاس و ناامیدی بود.

پرتوی خاطرنشان کرد: ولایتمداری مردم در حماسه نهم دی نشان داد که نظام می تواند با تکیه بر مردم بحران و مشکلات کشور را بخوبی حل کند.

وی با اشاره به نقش دانشگاهیان و روشنفکران در تعیین مسیر اصیل و بنیادی انقلاب افزود: ناآگاهی مهمترین ضربه را بر جامعه وارد می کند. قشر فرهیخته و دانشگاهی باید به مشارکت قانونمند و رشد یافته مردم کمک نماید.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان گفت: مشارکت در چهارچوب قانون سبب می شود ملت به آرمان های اصیل خود از طریق پیگیری های قانونی برسند.

پرتوی با تاکید بر اینکه برای تحقق کامل آرمان های انقلاب باید تلاش بیشتری صورت پذیرد، تصریح کرد: تلاش های مردمی باید از طریق مشارکت های آگاهانه به صورت معقول پیگیری شود.

وی درپایان تصریح کرد : رهنمودهای مقام معظم رهبری در همه ابعاد جامعه چراغ راه آینده کشور است .

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست