• تاریخ: ۱۳۹۶-۱۰-۱۱
  • شناسه خبر: 6651

راهپیمایی مردم زنجان در محکومیت اغتشاشات اخیر

پیام ملّت– جمع کثیری از مردم ولایتمدار زنجان در محکومیت اغتشاشات اخیر و اقدامات خرابکارانه، راهپیمایی کردند. این راهپیمایی از مزار شهدای پایین زنجان آغاز شد و در هنگام اذان مغرب به میدان انقلاب، محلی که در دو روز گ ...

پیام ملّت جمع کثیری از مردم ولایتمدار زنجان در محکومیت اغتشاشات اخیر و اقدامات خرابکارانه، راهپیمایی کردند.

این راهپیمایی از مزار شهدای پایین زنجان آغاز شد و در هنگام اذان مغرب به میدان انقلاب، محلی که در دو روز گذشته شاهد برخی تجمع‌های خیابانی بود، رسید.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در سخنانی در محل این تجمع، اظهار کرد: صاحبان این مملکت با واسطه مستقیم و غیرمستقیم توسط مردم انتخاب می شوند از اینرو صاحب اصلی این انقلاب مردم هستند.

آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه برخی از مطالبات مردم به حق است، ادامه داد: راه حل طرح مطالبات از مشکلات ایجاد اغتشاش نیست چرا که دشمنان انقلاب از این گونه طرح مشکل سوء استفاده می کنند.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه این دیار شهدا و علمای بسیاری را تقدیم اسلام کرده است، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی و بسیج تمام تلاش خود را برای آرامش جامعه و انتقال مطالبات به حق مردم در سایه امنیت را به کار می گیرد.

بعد از سخنان امام جمعه زنجان، نماز مغرب و عشا در خیابان‌های منتهی به میدان انقلاب به امامت امام جمعه زنجان اقامه شد و راهپیمایان پس از اقامه نماز، مسیر خود را در خیابان سعدی ادامه دادند.

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست