• تاریخ: ۱۳۹۶-۱۰-۱۲
  • شناسه خبر: 6656

کشف ۲۸۵۰۰لیتر فرآورده مکشوفه در استان زنجان

پیام ملّت – مسئول کنترل و نظارت شبکه توزیع نفت زنجان گفت : با تلاش و همكاري عوامل پليس مبارزه با قاچاق كالا و ارز استان يك دستگاه نفتكش غير شركتي كه با بارنامه بين راهي حلال صنعتي از مبداء آذربايجانشرقي به مقصد اشت ...

پیام ملّت مسئول کنترل و نظارت شبکه توزیع نفت زنجان گفت : با تلاش و همكاري عوامل پليس مبارزه با قاچاق كالا و ارز استان يك دستگاه نفتكش غير شركتي كه با بارنامه بين راهي حلال صنعتي از مبداء آذربايجانشرقي به مقصد اشتهارد در حال تردد در محورهاي مواصلاتي استان بود در محل عوارضي اتوبان زنجان – تبريز متوقف و پس از انجام ازمايشات لازم از جانب همكاران كنترل كيفيت شركت ، محموله آن از نوع نفت سفيد تشخيص داده شد.

مهدی مظفری افزود : پس از تمكين راننده نفتكش به نتايج آزمايشات و اخذ دستور مقام قضائي فرآورده مكشوفه به ميزان ۲۸ هزار و ۵۰۰ لیتر در انبار نفت منطقه زنجان تخليه و راننده نفتكش به تعزيرات حكومتي معرفي گرديد .

وی ضمن اشاره به میزان ۱۲۵۶۰۰  لیتر مکشوفه در سه ماهه سوم  سالجاری در استان همکاری و همراهی عوامل انتظامی را در راستای مبارزه با عرضه خارج از شبکه فرآورده های نفتی با شرکت ملی پخش بسیار مطلوب و سازنده توصیف داشت .

همچنین یک دستگاه وانت نفتكش دارای ۱۸۰۰ لیتر نفت سفید کشف و  بر اساس دستور قاضي محترم تعزيرات به انبار نفت اين شركت منتقل و به چرخه رسمي توزيع كشور بازگردانده شد

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست