• تاریخ: ۱۳۹۶-۱۱-۰۱
  • شناسه خبر: 6707

مشکل اشتغال صرفا با پرداخت وام مرتفع نمی شود

پیام ملّت – فرماندار شهرستان زنجان به ضرورت راستی آزمایی تسهیلات پرداختی برای اشتغالزایی تاکید کرد و گفت: ایجاد اشتغال فقط وام دادن نیست بلکه باید دقت و نظارت شود تا تسهیلات پرداختی در جای خودش مصرف شده و منجر به ا ...

پیام ملّت – فرماندار شهرستان زنجان به ضرورت راستی آزمایی تسهیلات پرداختی برای اشتغالزایی تاکید کرد و گفت: ایجاد اشتغال فقط وام دادن نیست بلکه باید دقت و نظارت شود تا تسهیلات پرداختی در جای خودش مصرف شده و منجر به ایجاد شغل شود.

رضا عسکری افزود : مشکل اشتغال منحصر به طبقه و گروه های خاصی نیست بلکه در سطح همه آحاد جامعه نیاز به کار و ایجاد اشتغال وجود دارد.
وی ادامه داد : با وجود اینکه خدمات ارزنده و ارزشمند نظام جمهوری اسلامی برکسی پوشیده نیست، ولی آنچه اکنون موجب بروز برخی نارضایتی ها است، مساله اشتغال است که در سایر حوزه ها همچون شیوع آسیب های اجتماعی نیز اثر گذار است.
عسگری با بیان اینکه دولت ظرفیت های خوبی را برای ایجاد اشتغال در قالب طرح های مختلف ایجاد کرده است، افزود: شناخت دقیق از این طرح ها و ارائه راهنمایی به متقاضیان، تکلیف مدیران اجرایی است چرا که اگر در این زمینه ورود جدی نکنیم نمی توانیم جواب شهدا را بدهیم.
به گزارش ایرنا سهم استان زنجان در طرح اشتغال فراگیر بیش از ۲۳۴ میلیارد تومان و در طرح ایجاد اشتغال در مناطق روستایی نیز ۱۰۰ میلیارد تومان است.
سهم شهرستان زنجان برای ایجاد اشتغال روستایی ۲۲ میلیارد تومان است.
فرماندار زنجان با بیان اینکه اعتبارات طرح اشتغال روستایی به حساب بانک های عامل واریز شده است، اظهار کرد: اکنون در این زمینه مشکل اعتباری وجود دارد بنابراین کم کاری دستگاه های اجرایی دخیل در اجرای طرح، پذیرفته نیست.
وی با بیان اینکه در محیط های روستایی ظرفیت های بالایی برای توسعه وجود دارد، اظهار کرد: به شرط ورود عالمانه و دقیق و با بهره گیری از تشکل های اقتصادی و ایجاد زنجیره های تولید تا بازاریابی می شود فعالیت های مثمر ثمری را در مناطق روستایی انجام داد.
عسگری تصریح کرد: اعطای تسهیلات اشتغالزایی در مناطق روستایی فرصت مناسبی برای توسعه است و دستگاه های اجرایی در این زمینه باید کمک کار متقاضیان باشند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست