• تاریخ: ۱۳۹۶-۱۱-۲۲
  • شناسه خبر: 6745

زنجان یکی از کانون های فعال انقلاب در تاریخ است

پیام ملّت – دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی ایران در عرصه های بین المللی نخستین دستاورد انقلاب است که پس از ۳۰۰ سال محقق شد. به گزارش ایرنا، محسن رضایی روز یکشنبه در جمع راهپیمایان ۲۲ ب ...

پیام ملّت – دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی ایران در عرصه های بین المللی نخستین دستاورد انقلاب است که پس از ۳۰۰ سال محقق شد.

به گزارش ایرنا، محسن رضایی روز یکشنبه در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن زنجان افزود: اسلامی بودن انقلاب ایران حیرت تحلیل گران و دشمنان این کشور را برانگیخت و همه به اسلامی بودن آن اذعان دارند.
وی اظهار کرد: در عرصه بین المللی کشورهای منطقه در اضطراب، ناامنی و ترور به سر می برند، این درحالی است که ایران تنها کشور امن منطقه محسوب می شود.
رضایی خاطرنشان کرد: کشورهایی که ادعا داشتند مهد امنیت هستند هم اکنون به ناامن ترین کشورها تبدیل شده اند .
وی افزود: ایران نه تنها در داخل مستقل زندگی می کند بلکه کشورهای مظلوم و ستمدیده منطقه نیز کمک می کند.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اعلام کرد: بسیاری از تبلیغات کمک های دلاری ایران به سوریه غیرواقعی است چرا که ایران درجنگ با عراق صدام را نه با دلار بلکه با ایمان و شهادت طلبی، فکر، نوآوری و نوع جنگ انقلابی، بدون دلار در تحریم کامل دشمنان را شکست داد.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ملت ولایتمدار برای حفظ انقلاب باید درصدد حفظ امنیت باشند باید انقلاب را وارد مقوله اقتصاد کنند.
رضایی تاکید کرد: اگر عده ای از ملت اعتراضاتی دارند که به حق هم است، باید به نحوی بیان شود تا دولتمردان را در مسیر انقلاب حرکت دهد.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: دولتمردان باید به اجرای سیاست های کلی کشور که رهبر معظم انقلاب ابلاغ کرده اهتمام داشته باشند و مردم مطالبه گر اجرای این سیاست ها باشند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: جاهایی که انقلاب و ارزش های آن وارد آن نشده باید این ارزش ها وارد عمران، اقتصاد، هنر، معماری و زندگی و معیشت مردم شود، چرا که زندگی مردم نیز باید همانند موشک های ایران پیشرفت کند.
به گفته این مسئول زنجانی ها از ابتدا در صحنه های سیاسی اجتماعی به خوبی درخشیده اند و این شهر یکی از کانون های فعال انقلاب در تاریخ است.
وی یادآور شد: سه هزار شهید، هفت هزار جانبار، ۵۰۰ آزاده و سه شهید مدافع حرم، شهر شهید شهریاری، علمای بزرگ در شهر غواصان دریا دل و ولایتمدار وفاداری خود را به انقلاب ثابت کرده اند.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، به راهپیمایی بانوان زنجانی در شهریور ۵۷ اشاره کرد و افزود: در این روز تاریخی و سرنوشت ساز تیر خلاص از این شهر به قلب رژیم شاهنشاهی شلیک شد.
رضایی خاطرنشان کرد: در مهر همین سال راهپیمایی باعظیم ۵۰ هزار نفری برپا شد که عمق انقلاب توسط زنجانی ها به ثمر نشست و نقش مهمی در پیروزی انقلاب داشت. راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن همزمان با سراسر کشور در زنجان باحضور باشکوه مردم برگزار شد.

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست